Pappaträffar i Göteborg
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Kul att någon nappa. Själv har jag en dotter på 11 månader. Jag bor med min fru och två döttrar vid Redbergsplattsen.
Jag ska åka bort denna veckan men tisdag eller onsdag nästa vecka. Någon gång efter lunch (12:30).
Vad sägs om att träffas vid Linneplatsen för att sedan promenera i slottsskogen (mata fåglar, peka på sälarna) för att sedan fika på något av fiken i slottsskogen.
Om det är dåligt väder går vi till Glädjebubblan (småbarnskafe).
www.gladjebubblan.se
Hur låter det? Jag inboxar dig mitt nummer!
Då ses vi på Tisdag.
Hoppas att det blir fler som kommer. Ju fler ju roligare.
Jag har precis varit och tittat på öppen tiderna för Borås djurpark och nu under hösten är det bara öppet under helgerna.
Mina helger är fullbokade, så besöket till Boråsdjurpark får vänta för min del. Men vi kan ta en stadstur med fika på mån eller tisdag. Någon som hakar på?
vad säger ni om att träffas på heden vid 11:30 (enkelt att parkera)? För att sedan vandra runt på stan och ta en fika.
För mej spelar plats ingen roll, men jag kan inte före 11:30.
OK!
BAD!
Är det någon som skulle vilja haka på och bada nu på fredag (10 okt)?
Jag ska åka till Lundbybadet, deras lilla bassäng (varma bassängen) är öppen mellan 07:00-19:30. Jag hade tänkt att vara där vid 14:30. Det finns ett fik (vilket bara tar cash) som är ok.
Hårdrock i blodet hur går det att ta med en 1-åring till bus och lek landet? Jag har fått för mej att det är för lite äldre barn (+4 år). Vad finns det att göra för en 1-åring?
Brukar det vara många små barn där? Vad kostar det?
Det har varit dålig fart men jag har inte haft tid då jag har fixat till vårat ny hus.
Men från och med måndag har jag mer tid. Så vad tycker ni om att försöka träffas på tisdag och ta en promenad och fika. Kom med förslag om när och var, jag kan när som.....
I vanliga fall skulle jag haka på. Men nu håller jag och Mika på med inskolningen + försöker komma i ordning efter flytten.
Men vi skulle nog kunna åka och bada mitten på nästa vecka, Någon som skulle vilja haka på?