Hur mycket är pappan delaktig???
Just nu delas det inte så mycket, eftersom jag ammar kan han inte hjälpa till så mycket på det området än, sen jobbar han på dagarna oxå, men eftermiddagarna/kvällarna och helgerna är dom mycket tillsammans! Vi brukar ta sovmorgon varsin dag på helgen, han på lördag o jag på söndag, då ger jag bara mat sen går ja o lägger mej en stund till så dom får lite ensam tid tillsammans oxå! Ska börja ge smakportioner om nån månad och då blir det ju mer uppdelat! Brukar dela på det mesta hemma oxå, på veckorna blir det ju mest jag som grejjar här hemma men vi bruka göra en storstädning på helgen så man bara behöver små plocka på veckorna! Blir ju ganska snabbt stökigt med två ungar i huset
Fast det har tagit sin lilla tid, i början gjorde jag ALLT men efter MÅNGA disskutioner ( Läs: BRÅK) Har han fattat att han oxå bor här o ska ta sitt ansvar så nu delar vi, inte 50/50 kanske men jag tycker inte att han ska behöva jobba hela dan o sen göra lika mycket som jag hemma, men vi lagar mat varannan dag o den som inte gjort maten får ta disken osv, så nu gillar jag läget! haha!