Inlägg från: Osynliga mannen |Visa alla inlägg
  • Osynliga mannen

Pinsamt!

Jag har tre barn och det har varit ganks aolika med alla tre.

Nummer ett: Vi slutade med P-piller och fortsatte sexlivet som vanligt (kanske 2 ggr i veckan). Det tog inte lång tid.... Honn fick nog ingen mer mens så vi prickade rätt med en gång.

Nummer två: Här ville vi pricka in en tidpunkt mellan två utbildningar för min fru. Använde nån typ av ägglossningstest (kommer inte riktigt ihåg, det var några år sen). Visade testet att det var dags så körde vi på med en gång. På detta vis tog det sig inte förrän efter ett halvår och vi missade vårt uppsatta mål...

Nummer tre: Inte planerad alls. Vi har inte lika aktivt sexliv med två barn och när lusten trängde på efter en flaska rött en lördag kväll var det för bökigt att rota fram gummit. Det tg sig med en gång alltså.

Nummer fyra???? Det har inte kommit nån nummer fyra ännu men vi lärde oss inte av nummer tre så vi får väl se om frugan är på smällen igen.

Vad vil jag då säga med detta? Jag tror att det är skit samma. Gillar ni att ha sex så kör på så mycket som möjligt. Då har ni ju kul på vägen!

Svar på tråden Pinsamt!