• chiqita

Ni som testat minus innan, vilken dag efter ÄL fick ni plus?

Många som undrar med mig, så nu skapar jag en omröstningstråd kring ämnet.
    Av er som testat minus dagen dagarna innan ni plussade, hur många dagar efter ÄL fick ni plus på testet?

Kommentera gärna om ni har mer information att dela med er av, exempelvis om ni har lång eller kort lutealfas etc. Hoppas på många svar nu!

(¯`°?.¸ ♥♥♥ Hoppas... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som testat minus innan, vilken dag efter ÄL fick ni plus?
  • carousel

Åh, skapade just en liknande tråd. Puffar för denna istället!

• chiqita

'puffar* hoppas fler vill dela med sig

(¯`°?.¸ ♥♥♥ Hoppas... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Totta75

Jag testade positivt 11 dar efter äl,ännu på dag 10 efter äl var det negativt..Ska lägga i en superbra länk i tråden där det står när man kan mäta hcg i urinen osv..Ett ögonblick..

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • chiqita

Tack Totta för bra länk!  

(¯`°?.¸ ♥♥♥ Hoppas på septemberplus - bim 29-30/9... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Lilo75

Jag har två ggr fått plus på bim-9 och bim-7...Jag testar med äl-stickor och jag tror att min lutealfas är lång tror att jag får äl på dag 12-13 istället för dag 14...Min läkare säger att det är otroligt individuellt när man får plus och hur snabbt ägget fäster...Men så är det för mig iaf

• FVA

Väldigt bra tråd. Ska sluta vara ledsen för - 11 dagar efter ÄL. Genast!

• Wemma

Vilken bra tråd, denna ger en lite hopp! Gjorde insemination för 14 dagar sedan idag så jag borde vara ca 13 dagar ef ÄL idag. Har testat negativt sedan 9 dagar ef ÄL. Dock känner jag att jag har mycket symptom, bland annat halsbränna, huvudvärk och krämpor som helt skiljer sig ifrån mensvärk.

Svar på tråden Ni som testat minus innan, vilken dag efter ÄL fick ni plus?