• justme75

avsky ett barn

jag har en pojke som är 17 mån. min mamma gillar ej denna pojke. hur kan man avsky ett litet barn.

ni som svarar, vill bara påpeka att jag ej är ute efter något. så snälla inga påhopp

• Svar på tråden avsky ett barn
  • Blenda Mu

Det är nog din mamma som borde anmälas...i allafall borde hon få hjälp...

• justme75
    Svar på #8
    ja något fel är där.
  • marina 81

hon verkar i vart fall inte frisk

• justme75
    Svar på #10
    han råkar vara son till min sambo o hon gillar ej honom
  • marina 81

och? mina föräldrar gillade inte min exman men de älskar sitt barnbarn..

justme75 skrev 2008-08-20 23:33:39 följande:
    Svar på #10han råkar vara son till min sambo o hon gillar ej honom
  • justme75
    Svar på #13
    nej hon är inte det i sitt sätt. hon har 6 barn men har en favorit, det är min syster som har 7 barn med 5 olika pappor. hon är likadan
  • justme75
    Svar på #11
    ja fortsätter hon så anmäler jag henne för trakassering
  • justme75
    Svar på #15
    ja man behöver ej gilla sitt barns val av kille. men barnen kan ej rå för vem som är föräldern. för att min sambo ej är omtyckt, det beror på att han försvarar mig o har sagt vad han tycker
  • vadermom

Tråkigt att höra att en mormor ska bete sig så, men det är ju hon som i längden blir lidande och sittande själv när barnbarnen inte vill träffa henne

• justme75
    Svar på #19
    precis. min dotter hon tycker om sin mormor fast hon har behandlat henne annorlunda jämnfört med dom andra. men hon är oxå arg på henne
  • Meli

Jag läste din andra tråd. Det är uppenbarligen något väldigt fel med din mamma. Är hon ens psykskt frisk. Kan det inte vara så att hon faksitks är psyksikt sjuk. Tycker så synd om dig, eftersom jag sett att du har en tråd till.

Jag tycker att du ska prata med en kuroator och få lite stöd och hjälp. FÖr det tror jag att du behöver.

Massor av styrkekramar

• justme75
    Svar på #21
    ja många säger samma sak om henne. hon vet precis vad hon gör. bara det att hon inte inser sina fel. enligt hon så har inte hon gjort något. det är jag alltihop säger hon. pratar mycket med mina vänner. men kan erkänna att ser jag foton så tänker jag. varför mig, varför vill dom inte ha mig. känns jobbigt imed jag har 2 barn oxå. men klarar mig utan deras skit. men ändån.dom vill ej ha mig. visst jag är 33 år men alla vill väl bli älskad av sina föräldrar.
Svar på tråden avsky ett barn