• Mammajessi

Här gör vi ps, Födelsedags kort!!!!

Här gör vi gratulations kort.

* Alla ni som vill ha era bilder shoppade ska veta att vi försöker hinna med alla bilder men även vi har familj/jobb osv och hinner inte allt.. vi gör vårat bästa

*Visa hänsyn och respekt för allas bilder!!*

* Ni som lägger upp bilder eller vill ha bilder shoppade SNÄLLA ta bort vattenstämpeln...

* Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

* SKRIV TEXT OM NI VILL HA NÅGON PÅ BILDEN I MEDDELANDET!!

Det är inte alltid lätt att fixa det efter då det tar tid

Lite länkar, flera länkar var för gamla så dom är borttagna, meddela mig om fler länkar ska läggas in här som ett tillägg:

- Närbildstråden -
    www.familjeliv.se/Forum-5-177/m33917022-3.htm...

- Sminktråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m33785742.html

- 'morphing'tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m32731091.html

Kan man vara lyckligare!
  • Svar på tråden Här gör vi ps, Födelsedags kort!!!!
  • enaj
    Mammajessi skrev 2008-09-24 10:09:58 följande:
    en liten enkel
     Tack snälla ...va snabb du va Flört ( hoppas du inte kände att du var tvungen för att ja skrev i din gb) Den blir perfekt som inbjudan! TACK!!!
  • sjöstjärnan 68

finns det någon som vet länken till hösttråden.

• dae

min lilla sessa fyller snart 1 år. skulle nån vilja göra ett fint grattiskort till henne,gärna nåt i rosa o lila... kika gärna in hos mig isåfall o se ifall ni hittar nån fin bild o arbeta med.. kram.

• dae

lägger in en bild här på min lilla tjej som snart blir 1 år om nån vill göra nåt fint kort... finns även andra bilder i mitt galleri..

• snusfia
    dae skrev 2008-10-02 09:16:04 följande:
    lägger in en bild här på min lilla tjej som snart blir 1 år om nån vill göra nåt fint kort... finns även andra bilder i mitt galleri..
    http://www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/phpddzjze.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/phpmnvpur.jpg

dae

dae
    Like it or lump it!!!
  • dae

oh snusfia såå fint de blev... tänkte bara fråga dig.. går de o lägga till 1 år nånstanns eller finns de ingen plats för de.. annars e ja jättenöjd

• snusfia
    dae skrev 2008-10-02 15:21:03 följande:
    oh snusfia såå fint de blev... tänkte bara fråga dig.. går de o lägga till 1 år nånstanns eller finns de ingen plats för de.. annars e ja jättenöjd
    dae   dae
    Like it or lump it!!!
  • dae
    snusfia skrev 2008-10-02 16:58:08 följande:

oh tack precis så. du är underbar så glad ja blev.. tack tack tack tack
Svar på tråden Här gör vi ps, Födelsedags kort!!!!