• inoka

Grymma barn!

Bara vill avreagera mej så här tidigt på morgonen då jag legat hela natten och varit arg och ledsen om vartannat.
    I går var vi på barnkalas och pgr av att min son har ett lättare handikapp var jag med honom och rätt var det var så hör jag hur de retade honom för att han var mörk i hyn (vackra ord som neger odyl) och sen för att han var "cpskadad" för han inte kunde prata ordentligt. Jag gick in och hittade min lille son med 2 killar brevid sig som var de som retat han. Sa till dem ordentligt och tog sonen och gick hem. Väl hemma fortsatte han gråta och fråga varför de sagt som de gjorde. Försökte förklara så gott det går men hur förklarar man att ungar nu för tiden är så grymma och kan såna hemska ord? Sånt fick jag aldrig höra när jag var liten. Är så orolig nu inför skolstarten och hur barnen kommer vara mot honom.
    Det skär i hjärtat och helst av allt vill jag bara ha honom hemma hos mej och aldrig släppa ut honom till den hemska värld utanför..men det funkar ju inte.

Nåja,,ville bara skriva av mej lite.

• Svar på tråden Grymma barn!
  • inoka

Tack alla för alla råd och framför allt bara att ni skrivit. Jag har pratat med pedagogerna idag och bett dem hålla ett extra öga på klassen och framför allt en av killarna som ska gå i samma klass och jag ska även prata m föräldrarna och se till att de pratar med sina barn.
    Känns som om våra små får bli så hårda nu för tiden. Så här tufft va det inte när jag växte upp och då var jag lite exotiskt eftersom jag var en av de första adopterade här ute.

Lisa: förstod va du menade :) Du kan väl hälsa din store kille från min då han fortfarande pratar om hur fräck han var och hur grymt bra han var på fotboll *S*

• inoka

Den här tråden har legat nere länge!

Svar på tråden Grymma barn!