Elitserien i hockey 08/09
Är ett stort Modo-fan och är löjligt intresserad av hockey. Finns det någon fler där ute som har lust att snacka hockey? Vore kul! :)
Är ett stort Modo-fan och är löjligt intresserad av hockey. Finns det någon fler där ute som har lust att snacka hockey? Vore kul! :)
Färjestad!
Nu har wärmland kommit igång!!
Härligt att frölunda är så dåliga som jag förutspådde!!
Hallå alla hockeydiggare. Läget?
Är själv ett inbitet Linköping fan sedan barnsben.
Har följt clubben på hela resan sedan 1976.
Tredje gången gillt i år får man hoppas.
TurboToken. Kenta coachar just nu HV71 och i mina ögon kan man inte hålla på både LHC och HV. Men vi är ju alla olika eller hur!
Nu är det bara 25 minuter till matchstart Dif-LHC.
Hoppas på bortaseger på Hovet.
Tony Montana skrev 2008-10-11 03:15:17 följande:
Ja se goddag då!
Torsk mot DIF med 3-1.
Efter en bedrövlig match av cluben och ett fruktansvärt uruselt uppförand e av den så kallade klacken White Lions.
Stötta för i he...te laget istället för att uppföra er som kissluktande 13åringar. Patetiskt.
Färjestad!
Var på plats i Chokladasken och såg LHC skämma ut sig i CHL igår. Ja, jag var inte där hela matchen. Då hade jag nog inte suttit här idag. Var så j...a förbannad så jag trodde pumpen skulle explodera. Det var ca: 8000 där som hade betalat entren och så kan dom inte ens kämpa lite. Sägas ska väl oxå att Zurich var ett väldigt bra lag men man ju i alla fall försöka. Säger inget om man faller med flaggan i topp.
Och så rena rama skillnaden idag. Vinst borta mot MoDo i Banken med 5-3. Matchen började lite trevande från clubbens sida men man kämpade i.a.f. LHC´s 3-3 mål kom i ett läge när MoDo blev blåsta på en solklar utvisning. Ett mål som vände matchen tycker jag. Tack U. Rönnmark för det. Nu leder vi serien i en omgång.
För följer LHC sina rutiner blir det en plattmatch på Lördag mot Frölunda. Då är vi på plats igen i asken och hejar. Kanske tar en öl oxå.
Och då blir det vinst! =)
Frölunda hejjar ja på... innan när ja bodde i norr några år hejja jag även på Skellefte Aik men har blivit mer åt frölunda nu...
En på jobbet sa: "jag hejjar på 11 lag, alla utom Timrå..."
Prova att ogilla HV.
En underbar känsla.
Hejar lite på alla lag som möter HV.
Undrar oxå om inte bandyklubben från Ängelholm har lite väl mycket flax för tillfället.
Utspelade igår i Banken men får på något lustigt sätt med sig 3 poäng????
hej
Färjestad
Jag var inne och tittade på FBK-SSK igår.
Jag blir så trött, FBK var överlägsna MEN de kan inte göra mål. 2-2(öt). bäst på hela matchen var sudden deth perioden. tyvärr var det så
Men jag tror att det kommer att vända snart. Målen kommer att komma. Dom kommer att bli bättre.
Pappa Jörgen skrev 2008-11-04 20:41:54 följande:
Få se, vilket lag leder tabellen? =)
Jönsson lika som foppa.. nääää det tycker vi inte. jag tycker han skulle lagt av förra säsongen. men tyvärr ett år till med han.
Han är för gammal. samma med Nordström och Totto.
Färjestad står inför en föryngring, ny duktiga spelare behövs.