• Högstrand

Hjälp! Vad ser han heta?!

Fick en liten son den 29 juli och han har ännu inget namn. Vi hade Valter som förslag men det kändes inte alls rätt när han väl kom ut

Bröderna heter Joel & Villiam och namnet behöver absolut inte matcha med dom namnen. Men det ska gärna funka även i Tyskland och England.

Bild på Plutten finns i mitt galleri. Vad tycker ni han ser ut att heta? Vad är det första namnet som ni tänker på när ni ser han

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 00:06
    menade så klart "Vad SKA han heta?!" i rubriken

• Svar på tråden Hjälp! Vad ser han heta?!
  • star83

Adrian tycker jag är ett gulligt namn. Wilde är också fint.

• Bellabell

Jag tycker han ser ut som en John.
    Vet egentligen inte varför jag tänkte det, för det är inte på min topplista även fast det är väldigt väldigt fint. Men han ser verkligen ut som en John.

• Högstrand

John gillar jag stark, men det heter hans farfar så det namnet har vi planer på att ge honom det som mellan namn.

Satt faktiskt och skrev ner alla namnen ni gav som förslag, visade min man och så sollade vi bort de som vi inte gillade.
    Kvar blev Aaron och Carl.

Men sedan kom mannen upp med namnet TODD, hm jag tänker på filmen/musikalen Sweeney Todd när jag hör det. Det skulle ju kunna funka i både sverige, tyskland och england och det är ju faktiskt gulligt.
    Vad tycker ni om namnet?

• Discodivan

nä gillar inte todd

men Aaron ( har en själv)

• Högstrand

Usch, det här är jätte svårt!
    Han är 2 veckor idag, fortfarande namnlös!
    Har "smakat" lite på namnet Todd nu, och det passar honom inte. Så det sållras också bort.
    Kvar fortfarande Aaron och Carl.

MER TIPS TACK!!

• sanneb

Tom tycker jag han såg ut att heta

• Kruts

Jag har inte läst hela tråden men hä kommer några namnförslag.

Aiden
    Adam
    Christian
    Cody
    Elijah
    Isaac (Isak)
    Jacob
    Leon
    Marvin (Marwin)

• Gila

Edvin heter vår son och jag tycker faktiskt att er lille såg ut som en liten Edvin han också...

• Ingelalala

Till TS har ni fastnat för någons förslag eller är det bara bäbisen han heter???

• miss alm

Aaron är ju jättesött! Och Calle är ett fint smeknamn!

Svar på tråden Hjälp! Vad ser han heta?!