Inlägg från: Anonym (Orolig...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig...)

Hashrökning...

Hur märker man om någon röker hash? Vad ska man vara uppmärksam på? Hur ser hash ut och vad använder man när det röks?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 22:25
    Vad är förresten skillnaden på hash och mariujana? Hur farligt är det egentligen om man jämför med alkohol och vanlig tobak?

• Svar på tråden Hashrökning...
  • Anonym (Orolig...)

mer mer mer...

• Anonym (Orolig...)

Tack för alla svar. Misstänker min son på 20år. Han säger att de röker vattenpipa men enligt bilder på nätet så är det en bong. Har också hittat två "vanliga pipor" och en väldigt liten pipa. Han bor inte hemma därför har jag ju lite sämre koll på när detta sker och på hur det luktar. Bör man bli mer orolig om han röker hasch än om han dricker alkohol? Den känns så i alla fall.

• Anonym (Orolig...)

Har frågat min son och han har erkänt att det händer ibland. Hade då tyvärr inte möjlighet att diskutera ämnet mer med honom eftersom vi blev avbrutna. Han bor inte hemma och därför är det inte så lätt att ha koll på honom. Han har inte ändrat sin personlighet ännu i alla fall. Har en liten brun bit som jag hittade i hans rum och när jag söker på nätet så ser det ut som hasch. Har inga planer på att gå till polisen. Tyvärr har väl han som många andra ungdomar gått på det där att det inte är så farligt. Ska prata mer med honom och även försöka få fram fakta att lägga under näsan på honom. Tack för alla era svar.

Svar på tråden Hashrökning...