kör du för fort med barnen i bilen?
Övervägande verkar ha gjort det, idiotiskt!
Övervägande verkar ha gjort det, idiotiskt!
Någon frågade varför det skulle vara idiotiskt som jag skrev att det är. Min gensvar är att det säger sig självt och att ens försöka försvara att man kör för fort (med barn lr utan) är bara pinsamt, det finns inget vettigt försvar.
Jag hade skrivit att det var idiotiskt vilket det är och någon undrade då varför det skulle vara idiotiskt, därav mitt svar. Vet dock inte vad dom är värst, komma med en ynklig förklaring eller skylla det på att det är kul.
Anna Collovin skrev 2008-08-06 12:29:39 följande:
Alla gör som dom vill, tydligen. Låt gå då, var väl inte du som ifrågasatte varför det skulle vara idiotiskt så då var det inte du som kom med ett ynkligt pinsamt försvar.
Jag hoppas bara alla ni i tråden inte kör på samma vägar som mina anhöriga vistas.
Anna Collovin skrev 2008-08-06 12:38:40 följande:
Heja dig!! Nu kan du vänta dig att få svar att de såklart bara kör för fort då de är ensamma på vägen eller har kontroll över trafiken, glöm inte att dessa människor vet när o var alla befinner sig. Och de vet med all säkerhet också att bilisten framför dom inte är alkoholpåverkad o får sladd när som helst.
Triss i Damer skrev 2008-08-06 13:04:35 följande:
Vad behändigt att vara synsk.. Vilken tur att du är det så att du kan köra för fort utan att riskera nån annans liv än ditt eget.
Anna Collovin skrev 2008-08-06 13:14:07 följande:
Kom med samma resonnemang då du har kört ihjäl någon och drömmer om det varje natt i resten av ditt liv..
Anna Collovin skrev 2008-08-06 14:28:35 följande: