• Anonym

Bajssex?!

Det finns ju dem som tänder på bajssex, verkar dock inte vara många.

Jag och min sambo har ibland försökt förstå hur dom gör, dem som har sånt sex. Vad gör man? Bajsar man på varann och sen då? Leker man med det? Kladdar? Eller bara "Jaha vad mysigt och varmt, nu är det klart"? Jag förstår liksom inte hur det går till.. och hur kan man tända på bajs? Måste ju lukta..

• Svar på tråden Bajssex?!
  • Kimma72

Tydligen vänjer man sig vid doften säger de som vet. Det är upphetsande för att det tillhör det "förbjudna" var det en kille som förklarade för mig för många år sen. Jag kan ändå inte förstå tjusningen med det. Men den som känner sig manad får gärna försöka förklara?

• Anonym
    Kimma72 skrev 2008-08-04 10:05:33 följande:
    Tydligen vänjer man sig vid doften säger de som vet. Det är upphetsande för att det tillhör det "förbjudna" var det en kille som förklarade för mig för många år sen. Jag kan ändå inte förstå tjusningen med det. Men den som känner sig manad får gärna försöka förklara?
    Ja alla har olika saker som är upphetsande, jag respekterar att vissa gillar sånt här sex, även om det är svårt att förstå.

Men jag förstår inte hur man gör under själva "sexandet"?
  • Kimma72
    Anonym skrev 2008-08-04 10:07:24 följande:
    Ja alla har olika saker som är upphetsande, jag respekterar att vissa gillar sånt här sex, även om det är svårt att förstå.Men jag förstår inte hur man gör under själva "sexandet"?
    Det skulle jag också gärna vilja veta.
  • Anonym (ja)

ja vad gör man sen då när man krystat ut en rejäl? tittar på den tillsammans?

• Kimma72

Anonym (ja) skrev 2008-08-04 10:14:36 följande:

ja vad gör man sen då när man krystat ut en rejäl? tittar på den tillsammans?

Tror man leker med det faktiskt.
  • Oliner
    Kimma72 skrev 2008-08-04 10:12:35 följande:
    Det skulle jag också gärna vilja veta.
    Vill du verkligen veta det, jag vill inte veta det, vissa saker är bäst om man inte vet så mycket om och detta är en av dom sakerna
  • Kimma72
    Oliner skrev 2008-08-04 10:19:09 följande:
    Vill du verkligen veta det, jag vill inte veta det, vissa saker är bäst om man inte vet så mycket om och detta är en av dom sakerna
    Naj,jag är sjukligt nyfiken så jag klarar det
  • Kimma72
    Oliner skrev 2008-08-04 10:19:09 följande:
    Naj,jag är sjukligt nyfiken så jag klarar det *härdad*
  • Oliner
    Kimma72 skrev 2008-08-04 10:22:08 följande:
    Naj,jag är sjukligt nyfiken så jag klarar det
    Har fått diverse videor och bilder i min mail av mina idioter till vänner, och det var ingen vacker syn, men vill du veta så goggla på scat (ev lägg till video eller pictures) så ska din högsta önskan gå i uppfyllelse, lycka till
  • Kimma72
    Oliner skrev 2008-08-04 10:27:40 följande:
    Har fått diverse videor och bilder i min mail av mina idioter till vänner, och det var ingen vacker syn, men vill du veta så goggla på scat (ev lägg till video eller pictures) så ska din högsta önskan gå i uppfyllelse, lycka till
    Haha jag HAR redan sett sånt. Som jag skrev ovan fick jag förklarat av en kille på QX för många år sen varför man gillade detta. Han visade även villigt hela sitt privata fotoalbum :-x
Svar på tråden Bajssex?!