Inlägg från: buggo |Visa alla inlägg
  • buggo

Vi som blir pappor 09

Tjena Nixx!

Min sambo, Ester, och jag är i 17:e veckan nu, hon var i väg till barnmorskan och lyssnade på hjärtslag här i veckan och allt verkar bra.

Beräknad födsel är 16 januari än så länge. Vi ska på ultraljud 18 augusti, spännande som fan. Ester är redan väldigt stor så vi funderar nästan lite på om det kan vara tvillingar där inne. Vi har inga tvillingar i släkten men man vet ju aldrig. Jag har en länk till hennes sida i min presentation, det finns lite bilder på hennes megamage där.

/Buggo

• buggo

[citat]Det var verkligen en jättemage, hur känns det inför tvillingar[/citat]

Vi såg just en bild på en tjej som hade tvillingar i vecka 16, den var aningen större än Esters så vi blev lite lugnade. Nog att jag älskar barn men ett i taget tack! :D

Halloj Tomase!
    Fredag den 13:e är en bra dag! Har ni redan varit på ultraljud? Fusk! Jag ser fram emot att se krabaten. Vi vill veta vilket kön det har. Ska ni ta reda på vilket kön era barn är?

/Buggo

• buggo

Jag kommer bli överlicklig vilket kön den än har. Vi är bara så jävla nyfikna så vi kan inte hålla oss :D
    Hoppas att de kan se vad det är, annars blir det nog fler ultraljud.

Svar på tråden Vi som blir pappor 09