Smisk
Anonym (Ida) skrev 2008-07-30 13:41:59 följande:
Jag tycker att skulle vara helskämmigt att få smisk av min man. Samtidigt verkar tanken upphetsande på mig och jag skäms över det också. Pratade med en väninina om detta och hon sa hon skulle anmäla sin kille om nåt sånt hände. Jag har tidigare hört talas från min mamma om en avlägsen släkting som hade fått smisk av sin man för att hon uppträtt slampigt på en dans och hon hade fått fått hämta in björkriset själv. Tyckte det verkade hemskt då jag var var liten flicka, men nu är det liksom upphetsande. Vet inte hur min man skulle reagera om jag bad honom ge mig smisk. Någon annan som funderar som jag?
mja, kanske delvis. jag får ju smisk av min man och både tycker om det och inte tycker om det. tycker om det för att det är upphetsande innan och känns bra efter. tycker inte om det för att jag på något sätt tycker det är lite pinsamt och för att det gör ont.att be om att få smisk är ännu mer skämsigt än att få det.
smisk är fö nästan det enda av bdsm "aktiviteter" som jag kan skämmas för att jag deltar i. det är ofta en helt annan känsla än vad som är förknippat med kedjor, piskor, läder ody.