• kaji

    Smisk

    Anonym (Ida) skrev 2008-07-30 13:41:59 följande:


    Jag tycker att skulle vara helskämmigt att få smisk av min man. Samtidigt verkar tanken upphetsande på mig och jag skäms över det också. Pratade med en väninina om detta och hon sa hon skulle anmäla sin kille om nåt sånt hände. Jag har tidigare hört talas från min mamma om en avlägsen släkting som hade fått smisk av sin man för att hon uppträtt slampigt på en dans och hon hade fått fått hämta in björkriset själv. Tyckte det verkade hemskt då jag var var liten flicka, men nu är det liksom upphetsande. Vet inte hur min man skulle reagera om jag bad honom ge mig smisk. Någon annan som funderar som jag?
    mja, kanske delvis. jag får ju smisk av min man och både tycker om det och inte tycker om det. tycker om det för att det är upphetsande innan och känns bra efter. tycker inte om det för att jag på något sätt tycker det är lite pinsamt och för att det gör ont.

    att be om att få smisk är ännu mer skämsigt än att få det.

    smisk är fö nästan det enda av bdsm "aktiviteter" som jag kan skämmas för att jag deltar i. det är ofta en helt annan känsla än vad som är förknippat med kedjor, piskor, läder ody.
  • kaji

    Anonym (Ida) skrev 2008-07-30 15:18:19 följande:


    Vet inte hur jag skall förklara för min man hur jag känner. Han är ju jättesnäll. Han kanske bara tycker jag är knäpp. Det känns ju lite pinsamt att få smisk och sedan känna att gör ont. Sedan känner jag samttidigt att jag skulle tända på att få gå ut och hämta björkris som sedan jag skulle på smisk av. Jag tänder inte heller på att bli bunden eller något sådant.
    kanske leta rätt på någon novell med smiskinehåll då som du tycker om (eller skriv en själv), skriv ut den, ge den till din man och säg att du tycker det låter spännande och skulle vilja prova?
  • kaji
    Anonym skrev 2008-07-30 16:14:40 följande:
    nån som vet en bra sida med smisk berättelser? som man inte behöver vara edlem på för att kunna få läsa?
    "smisksidan" finns det en sida som heter. där finns lite bra o mycket dåligt. man får snabbläsa och sortera bort sådant som handlar om barn/ungdommar som får smisk av lärare/föräldrar ody (om man nu inte går igång på det). har inte den exakta adressen men den brukar komma rätt långt upp bland resultaten om man googlar på smisksidan+noveller, ligger på geocities.
  • kaji

    Anonym (Nr1) skrev 2008-07-31 07:51:26 följande:


    Han har mycket svårt för att bli arg överhuvudtaget och spelat arg är ännu svårare men jag hyser gott hopp att vi kommer dit också
    varför vill du att han ska vara arg?
  • kaji

    Anonym (Nr1) skrev 2008-07-31 08:07:43 följande:


    Fel ordval kanske, men bestämd/sträng/visa missnöje är kanske ett bättre ord. Han har lite svårt för att bygga upp stämningen med instruktioner kan man säga.
    ok, då förstår jag. en bestämd man som är sträng vid behov och helst inte ens tillåter att man ger honom anledning att vara missnöjd är trevligt:)
  • kaji

    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 08:40:01 följande:


    Tack Saan.Hittade sidan. Måste bara hitta på hur jag skall föra det på tal med min man. Det känns bara så pinsamt att be om att få smisk. Sedan också om det blir för mycket
    kanske be om det när ni har sex? är man riktigt kåt kan man ju skylla på att man inte riktigt vet vad man sagt om det blir dåligt, blir det bra kan man ju berätta hur mycket man gillade det efteråt:)

    att tycka det är pinsamt att be om smisk tror jag inte går göra så mycket åt, kanske är det tom en ganska viktig del av det hela?
    jag har varit slavinna i 15 år, maken vetprecis vad jag tycker och vill men ändå tycker jag det är pinsamt.
  • kaji

    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 09:40:16 följande:


    Saan, Bra idé att be om det vid sex. Blir nog mindre pinsamt då. Tycker det är hemskt att jag plötsligt tänder på att dominerad. Har aldrig tänkt mig in i situationen att vara slavinna, men läste på en länkarna på om tjej som också var det. Konstigt jag är ju jurist och har kompisar som är biträde åt tjejer som ofrivilligt fått stryk och blivit misshandlade
    tja, du är ju inte direkt ensam om att ha problem med att acceptera och få ihop det här med resten av din personlighet. det finns ju en numera lååång tråd här om ungefär sådana rollproblem:)
  • kaji

    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 11:02:46 följande:


    SaanFattar det rent intelektuellt alltså. Men det känns skämmigt och pinsamt att vara undergiven och få smisk, samtidigt som det tycks locka mig. Vara slavinna och bli beordrad av min är ny tankegång för mig. Lider ju samtidigt med de tjejer som säljs som slavar.
    låter lite som mig:)

    fast jag skäms inte för att vara undergiven, däremot för att jag vill ha smisk.

    att man själv frivilligt väljer att underkasta sig en man man har en kärleksrelation till är ju inget hinder för att ha empati och tycka det är fruktansvärt när människor blir skadade.
  • kaji

    Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 11:32:10 följande:


    Men en fråga bara. Något som jag VERKLIGEN tycker är skämmigt är att jag vet mycket väl att det måste höras i hela hyreshuset när jag får smisk. Jag försöker att inte låta något- men själva handsmiskljudet är ju jättehögt och fortplantas med all säkerhet långt i både trapphus och ut på gården....Hur tänker ni andra som smiskar/får smisk? Tänk om grannarna ringer bovärden... (som jag känner!!!)Ska vi använda något annat än handen som är tystare? Vad är bra då?
    vi bor i villa så där behöver man ju inte oroa sig för grannarna. däremot fungerar det ju inte med handsmisk när barnen är hemma vilket de tyvärr (i det här avseendet) nästan alltid är.

    fast just för att kunna ägna oss åt sådant som låter eller är mer avancerat har vi en "övernattningslägenhet", där finns ju grannar, men inga vi känner och ingen som klagat än så länge:)

    piska, livrem, björkris eller ridspö låter mindre men är så långt ifrån samma sak att det ändå inte går jämföra tycker jag, möjligtvis björkris då som är rätt tyst.
  • kaji

    Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 13:04:04 följande:


    Svar på #35Björkris alltså. Är det jättehemskt? Fast jag skulle gärna bli utskickad att plocka förstås...
    behöver inte vara så jättehemskt. det är det enda förutom handen som maken använder om han bara vill ge mig smisk, om det inte är fråga om varken sex eller någon sorts straff. när det är så gör det egentligen mindre ont än med handen fast på ett lite mer svidigt sätt. men när jag fått smisk med björkris som bestraffning har det varit jättejättehemskt, värre än med piska el dyl för det gå ge mer utan att huden går sönder men ändå rispar det upp på något sätt.
  • kaji

    Anonym (NoVanilla) skrev 2008-07-31 13:18:11 följande:


    alltså allt kan väl göra för ont. Handlar väl om hur riset hanteras... Jag föredrar händerna. Hårda nypor, hårda tag helt enkelt. Blir GALEN när killen bara mesar och ska smeka mig. TA I FÖR FAN! Vilket jag börjar förmedla åt honom. Har beställt lite nya leksaker i kväll blir det åka av. Ska se till att han drar mig i håret idag. *ååååsånice*
    jag gillar växlingen mellan hårt och mjukt...blir mer än gärna smekt, särskilt efter mer hårdhänt behandling när man fortfarande är sådär öm och känslig...

    men bara mesigt är väldigt avtändande.
  • kaji

    Anonym (pervo?) skrev 2008-07-31 21:02:43 följande:


    Min man brukar ofta smiska mig, jag gillar det verkligen och skäms inte ett dugg för det. En sak som jag däremot inte förstår är min reaktion på en händelse för några månader sedan. Vi hade ett praktgräl och som avslutning på det fick jag ett par rejäla örfilar. Förutom att jag blev rejält förbannad och kränkt kände jag mig också faktiskt väldigt upphetsad. Skulle aldrig erkänna det för någon, knappt för mig själv, men jag känner fortfarande en ilning av lust när jag tänker på det.
    är det örfilarna i sig som du blir upphetsad av eller av underkastelsen (resultatet) ? fysiskt så tycker jag inte att örfilar är det minsta givande (vilket smisk kan vara ibland) men mentalt är det helt rätt. när maken örfilar mig blir jag för det mesta tvärarg men så behöver han bara titta på mig så tar det två sekuder så blir jag väldigt ödmjuk och undergiven och det kan ju vara rätt upphetsande på sätt o vis. tyvärr leder det aldrig till någonting eftersom maken knappast skulle komma på tanken att låta mig njuta om jag precis gjort honom missnöjd men ändå.

    fö så fick jag en örfil av maken redan första gången vi träffades , långt innan vi blev tillsammans. ibland undrar jag om det egentligen redan var då jag blev hans iom att jag accepterade och fick den där känslan *funderar*
Svar på tråden Smisk