• Anonym

Hur mycket kostar en abort ?

Om priset verkligen är viktigt är du nog inte redo för barn alls enligt mig.

• Anonym

Anonym (?) skrev 2008-07-28 14:46:44 följande:

Jag känner mig inte redo för en till nu , just därför funderar jag på abort . Priset är inte viktigt jag bara undrar .
    Okej, då tolkade jag ditt inlägg fel.
  • Anonym

Jag har gjort en kirurgisk abort och fick då betala sammanlagt 600 kr. 300 kr vid första besöket på kvinnokliniken när dom skulle kolla hur långt ja gått, sen 300 kr när jag åkte ner för att göra själva aborten.

• Anonym

Jag gjorde en kirugisk abort i Uppsala, betalde inte första besöket och 230 för själv ingreppet, tydligen är det halv priset om men räkna som ungdom.

• Anonym

Om du är över 20 år kostar en kiurgisk abort 300 kr - operationen.
    Rådgivningen innan är gratis.

• Anonym

En medicinsk abort kostar 200kr och en Kirurgisk kostar 300kr..

• Anonym

Men vadå viktigt? Högst troligt är det inte priset som avgör abort eller inte, hon vill bara veta vad en abort kostar. Är det så konstigt?

Anonym skrev 2008-07-28 14:43:20 följande:
    Om priset verkligen är viktigt är du nog inte redo för barn alls enligt mig.
  • Anonym

Klart man måste få undra över priset, har väll ändå inget med sitt beslut att göra..
    Medecinsk abort: Förra veckan betalade jag 100 kr för 1 tablett vid första besöket, två dagar senare batalade jag 100 kr för 4 tabletter vid själva utförandet. Kirurgisk skulle kosta 300 kr.

Svar på tråden Hur mycket kostar en abort ?