föräldragrupp för oss med prematurer?
Tack för sist. Ska vi satsa på fredag nästa vecka, antingen i stan eller här ute i förorten om ni har lust att promenera till Barkarby?
Tack för sist. Ska vi satsa på fredag nästa vecka, antingen i stan eller här ute i förorten om ni har lust att promenera till Barkarby?
Hejsan,
Det verkar som om de flesta har förhinder i morgon fredag 5/9, vad sägs om att satsa på onsdag nästa vecka, 10/9? Finns det någon som har tips om var man kan vara om vi blir många? Ni är naturligtvis välkomna till vårt radhus i Järfälla men ni kanske tycker det är bökigt att åka pendeltåg...
Annars var kan man sitta med 7-8 barnvagnar inne i stan?
Hejsan, roligt att det är så många som vill hänga på! Vi kommer till Kulturhuset på onsdag. Cissi, bor du nära Barkarby?
Jag har en svart Emmaljunga med en röd skötväska... Verkar som det är mycket sjukor på gång just nu, hoppas ni som är kuranta vill ansluta i alla fall!
Hejsan, nästa onsdag kl 11 på kulturhuset låter bra för mig. Hoppas några andra vill komma!! Vill någon ses en annan dag i Barkarby så promenerar jag dit på en kvart, så hör bara av er.
Hoppas att några av ni som skrivit men inte kunnat komma tidigare har möjlighet nu på onsdag!!
Nästa onsdag blir toppen för mig med, då stryker vi nu på onsdag den 17/9 o kör igen den 24/9!!! Varannan vecka kanske är lagom??
Kanske bio o fika efteråt nästa onsdag då??
Bio låter kul men jag vet inte heller hur kul det kommer att vara med en stökbäbis som helst vill ligga i babygymet... Om bion är 11 skulle ni vara klara att fika ca 13 eller vad tror ni?
Varannan vecka blir bra för oss oxå, man kanske ska bestämma lite mer regelbundet nu när vi hittat ett bra ställe att vara på Kulturhuset??
Kan vi säga att fika på onsdag kl 13 Kulturhuset är spikat???
Yes fiket längst upp i Kulturhuset. Jag tror du hittar oss, stort gäng med barnvagnar brukar synas. Vi får försöka titta om någon ser ut att leta efter oss...
Visst sa vi kl 11 nästa onsdag, alltså den 8/10? Kulturhuset även denna gång!?
Någon som kommer nu på onsdag???
Jag skulle kunna kl 13 i stället om det är fler som vill gå på bio, vad säger ni?
Ok kl 11 blir bra, ses där!!
Hej vi har bestämt onsdag nästa vecka (22/10)kl 12 på ett ställe på Frejgatan som Nica rekommenderade hade sopplunch för en billig penning. Minns dock inte gatnumret... Någon som har det antecknat?
Oskar har fått en tand och jag tror att den andra snart är på väg. Han har varit lite gnällig men har samtidigt varit förkyld så jag vet inte vad det är som har påverkat mest. Han har sovit i eget rum två nätter nu, känns jätteskönt trots att det bara är 5 meter från oss, man kan ligga o kolla på tv på kvällarna utan att störa honom!
Hej alla! Tack för trevlig träff idag. God soppa till fyndpris! Vi bestämde onsdag om två veckor (5/11) kl 12 på samma ställe, Frejgatan 43. Hoppas alla sjuklingar o onda ryggar har piggnat på sig till dess