föräldragrupp för oss med prematurer?
Då tycker jag att vi säger fredag 29/8.
Vilket fik tycker ni?
Linda
Då tycker jag att vi säger fredag 29/8.
Vilket fik tycker ni?
Linda
Heje Camilla!!
Självklart kommer jag ihåg våra nejbörs! HA ha ha JAg vet inte hur många gånger jag smällde upp vår dörr i er! Vad kul att ni kan på fredag!
JAg tycker att vi tar Mariatorget. Det fanns något annat fik där oxå som var i en barnboksaffär. Så om vi inte gillar PRONTO så kan vi gå dit?
Ska vi bestämma CAfe Pronto kl 13:00 på fredag?
TAck för sist säger jag oxå. Mycket roligare att fika med er än med min "riktiga" föräldra grupp!!! :)
Jag träffas gärna ute hos Åsa om det passar er andra annars tar vi fika i stan.
Kram Linda
Nu har Nortons feber äntligen börjat ge sig och jag hoppas verkligen att han är frisk på onsdag för jag vill så gärna träffa er! Kulturhuset kl 11 blir toppen!
Kram Linda
Jag har grön teutonia fun och är lång och blond. :)
Tack för i onsdags. Mycket trevligt att fika med er!
Jag ses gärna igen nästa vecka igen!
Kram Linda
Vill bara tipsa er om en bra sida med grym sångskatt. Där kan man lyssna på massa låtar som passar att sjunga med bebisen! Sånger som man en gång har kunnat....men glömt.
www.vallingtrasket.se/
Kram Linda
Vart är barnvagnsbion och vilka tider?
Jag vet inte heller om Norton är redo för bio ännu ;)
Men fika är jag alltid på :)
Jag kommer!
Jag kan när som.
I går fick Norton sin första tand!! Någon annan på G? Han har fått jätte svårt att somna sen den ploppa upp. Kanske är den andra på väg? Jag kommer inte att komma den 22 men tar gärna en promenad någon annan dag. Någon som vill promenera en långis i höstvädret nästa vecka?
Kram
Heje
Idag var vi på återbesök på neo. Det blev ett omtumlande chockartat besök som vi inte alls var beredda på. Norton har förstorade håligheter i hjärnan som påverkar motorikcenter och kanske oxå synen. Hans rörelser var onormala och spända tyckte de tre experterna. Nu blir det sjukgymnastik och en massa annat för att Norton ska lära sig saker motoriskt överhuvudtaget. Jag känner mig otroligt låg just nu. Jag får berätta mer när vi ses.
Kram Linda