• ISSEN

föräldragrupp för oss med prematurer?

Hänger gärna på! Fick min son 27 April i v 26+2, Han blir 3 månader den 27:e och har BF nu 31 juli så jag avvaktar gärna lite till med att åka buss och tunnelnbana och därmed fikor.. men om någon månad följer jag mer än gärna med! Bor i Hägersten och kan iof promenera in till stan nån gång!

• ISSEN

Jag och Simon kan på förmiddagen! Simons storebror går på dagis mellan 9-15, bestäm en tid så får vi se om det klaffar oss så vi kan följa med Glad 
    Vart hade ni tänkt?

• ISSEN

Torsdag passar oss oxå bra Glad
    Hoppas att det blir bara  och inget regn! Tid och plats där det får plats många barnvagnar på samma gång?

• ISSEN

Här sitter jag och nattugglar Flört Simon skulle äta oh jag var pigg och hungrig! Jag vet inte om jag kommer att orka ta mig till stan imorgon då jag haft en jobbig dag med trottsig storebror och allmänt kiknkig bebis idag! Gud vad sånt tar på krafterna iaf nu såhär i början då man inte riktigt fått in rutiner!  Men har jag inte skrivit nåt fören 12 så kommer inte vi och ni behöver inte vänta! Ses vi inte så får ni ha det så trevligt och hoppas på fint väder!

• ISSEN

Får jag fråga hur ni tar er till stan? Åker ni t-bana/buss med era små? Tror ni jag kan göra det med Simon? Han är nu 3,5 mån och väger 4 kg?? VET nojjig! Men folk är ju förkylda överallt!Har ingen bil så jag blir tvungen att ta mig med tåg eller buss om jag ska någon annanstans än hägersten! Brukar promenera mkt men det hinner jag inte göra ända in till stan för jag ska hämta Liam på dagis 15! Ständigt pusslande :) Jag tror nog att vi är redo för fika på Fre 29/9 ´Torsdagen ska vi till Huddinge på sista ögonkontrollen och innan det ska vi till BVC så då är den dagen helt fullspäckad! Nä nu ska jag sluta skriva innan jag skriver en hel bok

• ISSEN

Vi kommer! Jag är nog oxå helst där 12.30!
    ses imorgon! Och hoppas simon har en bra dag så han inte skriker ihjäl sig Fundersam Vi va på akuten inatt med honom för han bara skriker och skriker, det brukar han inte göra och så tyckte vi att han andades konstigt när han skrek! De rönkade och hittade inget konstigt på lungorna men lilla magen hade tydligen extremt mkt gaser som inte riktigt vill komma ut.

• ISSEN

Halloj! Tack för senast!
    Jag träffas oxå jätte gärna hos Åsa fast på fredasg ska Simon göra sån där hjärnröntgen så då kan vi nog inte!

• ISSEN

Hallå där tjejer!! Ojoj vad tiden rullar på, har tänkt skriva här många gånger men det har runnit ur sanden!) Simon har vart lite förkyld de senaste veckorna och igår hade han feber så jag gick till läkaren som i sin tur skickade oss till akuten på en gång för sänkan visade ett värde på 107 och det ska ligga runt 10 så hon misstänkte snabbt lunginflamation, men nu är febern som bortblåst och han är som vanligt och läkarena kunde inte hitta nåt konstigt alls på en pigg skrattandes bebis! Idag va värderna på 60 så det går åt rätt håll! Nu till saken... Vet inte om jag riktigt vågar röra mig så mkt bland folk nu när alla förkylnibgar satt igång, fick en liten utskällning av läkarna på akuten för att jag åker buss och T-bana, men vad gör man när man ej har bil?! Tror jag hoppar fikorna på kulturhuset, men hänger gärna här i tråden och om ni vill har jag jättegärna fika hemma hos mig ibland!! Så glöm inte bort  mig Räcka ut tungan
    För övrigt rekomenderar jag barnvagnsbion väldigt mkt!! Jag va ofta på det med Liam när han va bebis och då satt vi längst fram och hade med oss filtar o leksaker så fick de ligga/sitta/krypa eller gå omkring där, det är inte så tyst där och så finns micro och skötbor där. När jag va där så fick man alltid presenter från typ Nestlé eller pampers i form av ex matburkar skedar eller tvättlappar och hakklappar! Lite kul och en rolig grej tycker jag!
    Ha det bra! OJ va mkt jag skrev! Flört

• ISSEN

Jag hänger gärna med på promenad! Hej förresten! Hoppas ni minns mig? Flört Här ha vi vart lite småförkylda ett tag men nu är vi friska igen Skrattande Simon blir 6 månader den 27:e och inga tänder på g än iaf! Hoppas allt är bra med er annars?

• ISSEN

Jag har gått och blivit förkyld så jag hoppar promenad imorgon! Hade vart så kul men jag följer gärna med någon annan gång! Ha det så trevligt och hoppas det blir bra väder!

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?