• tebe

gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla

Lägger till mig på listan.

Trollhättan:
    Catrin 24 år väntar mitt andra barn BF 21 Oktober
    Elisabeth 30 år väntar vårt andra barn BF 15 mars
    Miis1 (Maria) 28 år, väntar vårt första barn, BF 30 november

Vänersborg:
    KayScarpetta (Frida) 27 år, väntar första barnet, BF 5 maj

Uddevalla:
    Nora 21 år, väntar första barnet BF 15 december
    Therese, 26 år väntar första bebben, BF 27 februari
    Min son å ja, Väntar mitt andra barn. BF 8:e November
    kvilleshopp(christine 22år )väntar första barnet. BF 5 december
    Till, 24 år väntar första barnet. BF 27 maj
    Mysfiabus, 37 år väntar tredje barnet. BF 14 feb.
    Anni 77, 31år, väntar första barnet, BF 16 dec.
    Lisa 24 år, väntar tredje barnet, BF 10 November
    Theres 25år väntar mitt första barn, BF 14 Januari

Vargön:
    Koocachoo, 30 år, väntar mitt andra barn, BF 1 December
    Esa (Therese) 29 år, väntar första barnet, BF 25 Februari
    Fry(Tanja) 28 år, väntar 3:e barnet,BF 31 Januari

• tebe

gick in i vecka 28 idag. känns som jag har varit gravid i en evighet nu. men iallafall 12 veckor kvar.

kvilleshopp, hur gick det på föräldragruppen idag?? vad gör man på första träffen??

• tebe
    KvillesHopp skrev 2008-10-17 16:56:03 följande:
    hej  jo det gick bra vi satt och lyssna på bm som berätta om tiden innan förlossningen startar.  så var man inte rädd innan blev man det då ;)  nej då så farligt var det inte men det är nog nyttigt att gå man får en del info som man inte vet eller ens har tänkt på.vad tror ni att ni får nu då? tjej eller kille?
    har en svag känsla av att det blir en pojk. men har bara kommit på tjej namn. det står helt stilla när det gäller pojknamn. men så länge det blir ett frisk barn så spelar det ingen roll.

är nog extra inne på att så länge det är frisk så är jag nöjd. trodde jag skulle få åka till förlossningen igår kväll. förvärkar som inte var av denna värld. alla trodde att det var dags igår även förlossningen. men efter 2timmars värk hadde jag lugnat mig och det försvann. men rädslan över att barnet kanske inte mår bra finns endå kvar. skall till min BM på måndag så skall berätta för henne. hoppas verkligen att det inte är något fel på lillen.

långt svar på en enkel fråga, lite typsikt mig *ler*
  • tebe

ja jag är i vecka 28 går in i vecka 29 nu på torsdag. men efter i fredags har det varit lungt. har motvilligt lugnat ner mig. har även bett om hjälp med flyttstädningen så hela nästa vecka kommer min kusin och skall hjälpa mig. får se om jag kan låta bli och göra allt för mycket innan dess.

min BM sa inte så mycket mer än att det var ju bra att det gick över. så jag vågade inte frågade mera kände mig mest dum.

skall ta upp det med den nya BM som jag får i uddevall skall ju träffa henne den 5.

tjejnamn som jag funderar på är Thea Marleene och när det kommer till killnamn funderar jag på josef valentin.

• tebe

Finns det gravidgympa i uddevalla???

är det någon som vet vad det kostar??

skulle vilja göra något men inte något som jag måste andtränga mig allt för mycket på. tror då att vattengympa är bra.

Svar på tråden gravida i vänersborg och trollhättan?? el uddevalla