Solskensbullen skrev 2008-08-28 08:54:05 följande:
Jag måste bara klaga lite....Är såååå himla tröööött. Förlåt för klaget!!!
Ingen fara gnäll på bara, är det några som förstår så är det väl ändå vi
Kejtan: gå o ta ett blodprov som tidigare skribent skrev. Jag har hypo och gryyyyymt ont i fötterna. Tröttheten och vaccumkänslan kan mycket väl vara symptom på hypo. Gör inte som jag och gå förlänge med det... man mår bara extremt skitdåligt av det.
Jag tänkte på det där med att vara glömsk... min man har en vw bubbla från -65 som vi precis tagit hem igen och ställt på. Den är jättefin och jag kör den ibland, främst inom stan. Igår skulle jag tanka den för första gången vilket jag tyckte gick bra för jag kom ju ihåg att hälla i blyersättningsmedel mm. Det som inte var så bra var att det var bensin i munstycket när jag skulle börja tanka från den som tankat innan mig, vilket gjorde att det hamnade lite brevid tanklocket och det lukta lite i bilen när jag körde. Jag drog iväg till min mamma som bor någon mil från oss och sen sov jag över hos henne till idag (jag var gräsänkling hemma då prinsen var på kurs med jobbet). Idag körde vi en sväng och sen åkte jag hem på em.
Hemma berättar jag för prinsen att det kom lite bensin brevid men att det nog inte var så farligt. Vi tar folkan och kör en liten sväng bland annat ner till sväronen. Efter en liten stund sniffar han i luften och frågar mig sedan om det kom mycket bensin brevid eller om jag kanske glömt stänka tanklocket. Jag har stängt tanklocket sa jag (för inte fasen kunde väl jag ha glömt det) vi stannar bilen hos hans föräldrar och öppnar bagagehuven som sitter där fram... mycket riktigt brevid tankröret ligger... ja just det, tanklocket.
Kan tillägga att prinsen sa att jag var mycket lyckligt lottad att det inte hade smällt pga alla ångorna... jisses snacka om att vara farligt glömsk :-/
Kram på er alla/PB