• Flägg

Pco, gravid?

Jag har PCO, fick reda på det för några år sedan. Då var det inte aktullet med barn, så jag brydde mig inte så mkt, men nu har jag börjat tänka...
    Hur går det för er där ute med PCO, har ni några tips hur det går enklare, och hur går det för er själva?

Tacksam för lite svar :)

• Svar på tråden Pco, gravid?
  • Flägg

Jag vet inte om jag har äl, men antar att jag inte har det.. När jag inte äter p-piller så får jag mens i princip 3 gånger/året. Och då så rikligt att jag knappt kan gå ut..

• Flägg

Det är nu längesen jag startade denna tråd. Jag trodde aldrig att jag skulle få barn. Eventuellt med hjälp av medicin men nu till en solskenshistoria; Tidigt i våras tog jag ett gravteat efter att jag känt mig lite konstig. Molvärk som aldrig bröt ut till mens. Och det stod att jag var gravid Tog 2 till och även de var positiva.. Och nu sitter jag här med en fin dotter i min famn, hon är snart 7 veckor.
    Det jag egentligen vill säga är, ge inte upp. Det kan gå! Mitt problem var oregelbunden mens, ingen äl. Förutom 1 gång efter att ha gått ner ca 10 kg i vikt och ändrat på kosten till mindre kolhydrater . :)

Svar på tråden Pco, gravid?