Inlägg från: S0lstråle |Visa alla inlägg
  • S0lstråle

Aurora-bm struntar i mig?!

För en månad sedan ringde jag min auroramottagning på uppmaning från min bm. Talade in ett meddelande på telefonssvararen och de ringde upp och meddelade att de inte hade några tider att erbjuda. Dock skulle de höra av sig igen när de kollat en extra gång med alla bm som arbetade där! Efter tre veckor har ingen ringt. Så nu har jag ringt tre gånger den här veckan och talat in på telefonssvararen att de skall ringa upp. Ingen hör av sig. Och min rädsla är minst lika stark som innan nu 7 veckor innan bf!! Hur skall jag hantera det här?!

• Svar på tråden Aurora-bm struntar i mig?!
  • S0lstråle
    Snorkis skrev 2008-07-18 13:10:01 följande:
    Prata med din ordinareie BM om detta....!
    Hon är på semester fyra veckor till. Men det är klart, hon har ju en vikarie ... ringer de inte upp mig nästa vecka iaf så får jag ta mig själv i kragen och ringa henne och rådfråga!!
  • S0lstråle

När man pratar om trollen ... idag ringde det äntligen upp en supertrevlig barnmorska och erbjöd mig en tid om några veckor. Det blir i vecka 37 ... men med tanke på att jag gick över tiden rejält med min etta så oroar jag mig inte över att det är sent. Känns skönt!

Svar på tråden Aurora-bm struntar i mig?!