Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hia skrev 2008-09-13 15:04:32 följande:
    URSÄKTA tjatet från mig, emn en liten fråga till bara...Hittat en UJ-05 för 2200 kr. Röd dyna+byga, fint skick. Vad tror ni???Vågar man köpa utan att titta IRL????Bor ju inte i Sthlm med ska dit på Fredag med tåget. Tänkte if inte ta med vagn....www.blocket.se/vi/18091779.htm
    Jag kan inte tänka mig att den finns kvar så länge...
  • Kajsan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-13 22:24:17 följande:
    Jag har haft en -07: a duo men den flyttade tyvärr till en annan i tråden i somras Men den är saknad
    Den äe min nu Löööve It!
  • Kajsan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-14 14:28:44 följande:
    Hehe I know men ändå den kanske har hemlängtan?
    Den bor här nu, den känner sig hemma här i min hall.
    Den har glömt dig och älskar inte dig längre
  • Kajsan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-14 20:42:07 följande:
    Hahahaha Bra att den trivs iaf!
    Det är för att den har så många kompisar här hemma, stackars mig, jag kan inte sälja nån vagn för de trivs så bra ihop
    Och sen har jag pimpat den så snyggt med gröna 7am åkpåsen och en smart hemsydd skötväska.
  • Kajsan

Shit! Nu måste jag ju uppdatera min singel och köpa en ny från mammarazzi!
    Undrar om man kan klämma ut tillräckligt för min gamla 06:a så det känns ok att byta upp sig...?

• Kajsan

Ok! Nu får ni bestämma!
    Köpa ny eller behålla den rosa 06:an?
    Jag använder ju visserligen inte UJ,n, den har ju stått sen i juli här ( då använde vi den en vecka på semestern).
    Jag har ju andra vagnar.
    Men det skulle ju vara bra att ha den om det blir vinter, Bugabooerna funkar ju inte så fint då...
    Det känns som en smart grej att byta upp sig!

• Kajsan

Nån som vet hur länge erbjudandet gäller på Mammarazzi? Jag tvekar ju fortfarande på om jag ska ha en ny Uj det vore dumt om jag missar!

• Kajsan
    pulmones skrev 2008-10-06 18:31:37 följande:
    tack va fan, tänker inte lägga 650 spänn på en pläd utan att få höra ååååhhhhh från FL! .Jag kände rent i ekonomiska ådern att jag får välja mellan åkpåse och pläd och efter 2 grubbelnätter kom jag fram till att jag ville ha en pläd . Mest eftersom jag ska ha ujn i vår
    Mohahahaha...

ÅÅåååååhhhhhh SNYGGT!!
  • Kajsan
    Kerplunk skrev 2008-10-06 20:14:04 följande:
    Nu vet jag äntligen vad jag ska ha för åkpåse! Lodger Bunker. Kidzshop hade fått in helt otroligt snygga!! De verkar ju så grymt praktiska också med det där fodret som man kan ta ur.Glaaad!!
    Ja, men så fort de är så stora att de sparkar runt m benen blir de värdelösa tyvärr men de är jättebra i ligdelen.Jag har haft ett par
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII