Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

netgirl skrev 2008-09-12 19:58:25 följande:
    Jag har väl nästan bestämt mig för att köpa en UJ (min dotter är 1 år och 9 månader)men för att övertala mannen måste jag nog ha ganska bra argument för att inte välja några av de lite billigare varianterna (typ babytravel, quinny etc). Kan ni peppra mig med argument varför UJ är att föredra framför andra 3-hjulingar? UJ är väl nästan dubbelt så dyr som babytravel så det får vara ganska bra argument...Tusen tack!
    jag behøvde bara ta med sambon in i en barnvagns affär och låta honom provköra så var han såld Sen hjälpte de nog at jag kunde köpa en billigt i USA.

Ja just de vem var det som ville ha adressen till USAsidan där vi köpte vår vagn?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    netgirl skrev 2008-09-12 20:50:45 följande:
    Tack för bra argument! Jag skall nog ta med honom till affären...Någon som har fler argument i ämnet? Babytravel verkar ju väldigt smidig, blir liten när man fäller ihop den men väger 3 kilo mer... något om quinny?? Tack!
    de är inte lika snygga
  • Kaxmaja
    passau skrev 2008-09-12 21:45:58 följande:
    jag tar jätte gärna tips var du köpt din vagn ;)
    http://www.mountainbuggystrollers.com/ härifrån köpte jag.

Åhhhh NU kom UPS med paket En mountain buggy sleeping bag.
  • Kaxmaja
    Solstråle 84 skrev 2008-09-12 22:40:46 följande:
    Vilka kostnader tillkommer för att få vagnen skickad till sverige?Tacksam för svar
    Jag tar hem vår vagn själv. Är i USA nu. Köpte en ny 2007 därifrån för 2100 NOK.
  • Kaxmaja
    Lille Mammsen skrev 2008-09-13 14:43:44 följande:
    Ok pris endå för importen kan jag tycka! Alla (nästan) här i sverige vet ju att OTH=uj då här i sverige är Mountain Terrain modellen med fast/fasta hjul!! OTH=europa. Mountain Terrain=övriga Men kommer nu bli ett o samma namn=smart!!
    fast heter de samma sak? De heter väll mountain buggy urban eller mountain buggy terrain. Eller?
  • Kaxmaja
    Hia skrev 2008-09-14 22:47:22 följande:
    Var kan man få tag på mönster till sittdyna???Ngn här som har/har haft ratt på sin UJ????
    Åhhh jag vill oå ha ratt. Var kan man få tag på de?
  • Kaxmaja

MariaD snyggt med svarta fällen.

• Kaxmaja
    MariaD skrev 2008-09-15 01:24:57 följande:
    Tycker jag med ;)) är så nöjd!
    har du fixat skinnet själv eller køpt ett "färdigt" med utskurna hål för selen?
  • Kaxmaja
    Bula på magen skrev 2008-09-15 08:48:30 följande:
    Det var jag!
    Om du missade att jag la in den förut så vassegooo & sorry att jag glömde bort
    http://www.mountainbuggystrollers.com/
  • Kaxmaja
    Lisenlisen skrev 2008-09-15 19:13:47 följande:
    Måste bara berömma mountainbuggystrollers (sidan som länkades till ovan). Köpte min UJ duo därifrån, var repig när den kom, tog bilder, fick skicka tillbaka den med FedEx (de stod för frakten) och strax efter fick jag en ny UJ, helt perfekt. Tyvärr hade jag problem med suffletten men fick en ny nästan med vändande post. Såg att det var 08:ans logga på men annars är det ingen skillnad vad jag kan se. Är otroligt nöjd med service och med vagnen (2007:a). Har haft en UJ i Sverige med fast handtag men det rörliga slår det med hästlängder!Någon som vet var man kan beställa lösa klädslar i USA?
    Jag e oxå super nöjd med dem. Ett spänne i selen sprack för oss. De skickade ett nytt på en gång. Blir helt klart att beställa från dem om vio behøver en syskonvagn någon gång i framtiden
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII