Inlägg från: zmulizjanzon |Visa alla inlägg
  • zmulizjanzon
    Lisenlisen skrev 2008-08-25 19:36:34 följande:
    Har precis köpt en ny UJ dubbel från 2007. Tycker förbättringarna mellan modellerna fr 2006 (som jag haft innan) och 2007 är kalas! Men däremot så stör jag mig enormt mycket på suffletten på dubel UJ:n. Så fort minsta vindpust kommer så viker den sig bakåt. Och då blåser det inte ens, bara fläktar. Till och med när man är inomhus i en galleria och det råkar fläkta lite viker den sig. Sååå irriterande. Annars är jag supernöjd! Har någon annan varit med om detta? Vad har ni gjort för att komma till rätta med problemet?
    Sitter den verkligen fast i sitt fäste ordentligt?? Jag menar då sufflettpinnen... Jag har inte upplevt ditt problem. Hoppas att det löser sig
  • zmulizjanzon
    Merze skrev 2008-08-25 21:51:31 följande:
    Har just upptäkt att dubbelvagnar med ställbart handtag är kortare än modellen med fast handtag! Så himla bra !! mkt lättare å få in i bilen!! Tur att min nyinköpta har ett sådant handtag....
    GRATTIS!!!Flört
  • zmulizjanzon
    Merze skrev 2008-08-25 22:23:56 följande:
    Min bagage är 104 cm lång & vagnen 103 cm ....De med fast handtag 106 cm Det var på håret...
    Ja det berömda
  • zmulizjanzon
    Tilde å Nova skrev 2008-08-25 22:37:56 följande:
    Tjihoo!Imorrn ska vi äntligen hämta hem våran nya klädsel (eller ja, beggad men ny för oss.. ) .. jag vill ha den nuuuu..
    Vad roligt! Vad blev det för färg?? Har ju själv alldeles nyss klätt om min och är såååå himla nöjd. Bilder finns i mitt galleri under spöklingarna om nån vill se
  • zmulizjanzon
    LitenBlomma skrev 2008-08-25 22:40:56 följande:
    Är det bara jag som är snål?  Vi har precis köpt en syskon UJ 07/08, anv 6 mån, för 5000kr och då har jag ingen vidare lust att lägga 4500kr på en ny klädsel. MEN jag skulle ändå vilja ha en ny fräck klädsel. Vart köper ni dem som verkar byta hej vilt?
    Jag har köpt min beggad Använd några månader av en tjej - ser ut som ny! 1000:- Hon är nöjd - jag är nöjd
    Men vill du inte lägga dom pengarna kan du ju alltid sy lite dynor och andra roliga tillbehör som förnyar vagnen.
  • zmulizjanzon
    Tilde å Nova skrev 2008-08-25 22:45:25 följande:
    Litenblomma: Näedå, så mkt skulle jag inte heller lägga på en klädsel..Då skulle jag hellre köpt fina dynor å piffat upp den med (det e ju nån här på Fl som syr upp å gör jättesnygga)..Men vi köper våran begagnad (men så gott som ny står det i annonsen å den ser rätt fräsch ut så jag hoppas på det, för 800 :- så.. zmulis:Den är brun och så i suffletten e de stora blommor (lite likt marimekko typ, inte jätte men lite) och färgerna där är vit, rosa och persikofärgad typ.. Ska kika in i ditt galleri!
    Du lägger in en bild i galleriet när den kommer va?? Det låter jättefint! Har aldrig sett den tror jag...
  • zmulizjanzon
    Tilde å Nova skrev 2008-08-25 23:04:13 följande:
    Absolut, det gör jag! Dina dynor och dylikt var ju jättesnygga!
    Tackar och bockar! Det är min stora hobby att sy. Roligt att göra saker man har glädje av!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII