Inlägg från: zmulizjanzon |Visa alla inlägg
  • zmulizjanzon

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Är det ngn som har bilder på ngn vagn i färgen MOSS?

• zmulizjanzon
    Bula på magen skrev 2008-08-20 12:55:18 följande:
    ta det röda så kan jag köpa mossfärgen!
    Japp, jag gjorde det så "mossen" är ledig
  • zmulizjanzon
    TheSunset skrev 2008-08-21 09:38:14 följande:
    Är dom här åkpåsarna bra???Eller blir dom för kalla?
    Vad är det för påse??? Ser ut som en dubbelsydd fleece. Ngn som vet?
  • zmulizjanzon
    Kaxmaja skrev 2008-08-22 08:34:23 följande:
    åhh vad kul. Jag längtar tills jag ska till USA och hämta hem min vagn. Åker om 12 dagar
    Grattis!!! Det är så roligt att man nästan skäms
    Angelinah skrev 2008-08-22 08:35:47 följande:
    Var kan man köpa lösa klädslar? Å vad kostar dom? Tänkt till en 07/08 UJ singel
     Jag har köpt begagnad av en tjej här på FL... Sätt ut en köpes annons
    Lycka till!
  • zmulizjanzon

Kolla i mitt galleri under spöklingarna vetja!!! Min nya röda UJ och nysydda grejor! Såååå kul att pimpa till vagnen lite

• zmulizjanzon
    nattugglan5 skrev 2008-08-24 21:32:29 följande:
    Jag är sugen på att beställa en UJ. Är det någon skillnad på dom som man beställer från Tyskland och dom man köper i butik här hemma? Var ett tag inne på att ta budgetvarianten och köpa en BabyTravel Jogger, men ni som äger en UJ, är det värt pengarna? Är det bra kvalitet? En till fråga!! Vi ska flytta ut på landet och behöver en terrängvagn. Är en UJ lämplig som det? Vad tycker ni? Var är skillnaden på en vanlig UJ och Mountain Terrain? Hoppas någon vill ge mig lite kloka svar!
    Lägg absolut pengarna på en UJ!!! Jag skulle aldrig välja en budgetvagn till. Att köpa billigt är att köpa dyrt i längden tycker jag
    Jag tycker att det är en väldigt bra vagn i de flesta terränger. Jag har inte hunnit prova snö... Mina föräldrar och en del av våra vänner bor på landet och där funkar den iaf kanon!
    Har ingen erfarenhet av Terrain vagnen...
    Lycka till i vagndjungeln
  • zmulizjanzon
    Bula på magen skrev 2008-08-25 08:36:24 följande:
    Någon som vet om en pepitarutig klädsel passar till 08 chassi?
    Jag har haft en på min 08:a vagn...Den kom med den klädseln importerad från USA...
  • zmulizjanzon
    misshallonsaft skrev 2008-08-25 09:30:51 följande:
    vilken åkpåse pasar bäst till UJ? funkar bugaboos åkpåse? eller e det bara oths egna som funkar.. vill inte ha en åkpåse som glider ner hela tiden.. funkar elodies?? har en sådan camo nämligen..
    Jag har oxå en elodie som jag tänkte ha i min Antar att den inte glider ner när man har selen igenom
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII