Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Var det nån som var intresserad av blogg som den här får mna ha en sån med lnk i tråden nån som vet?

Susiepie skrev 2008-08-07 23:04:25 följande:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b102434.htmlHar gjort en liten blogg kolla om det kan vara nåt isåfall kan jag ha hand om den bara folk pmar och berättar vad dom vill ha in samt pmar när dom sålt eller hittat sin vara :)
    Intresserad av skor och kläder? Se mitt galleri!
  • Susiepie
    Fiffa5 skrev 2008-08-08 14:16:16 följande:
    Tycker det verkar toppen!
    Men då lägger jag in om ni pmar mig så lägger jag in varje kväll de jag fått på dagen! :)
  • Susiepie

NU har jag börja lägga in annonser maila om ni har något ni vill ha i bloggen!

Man kan ske kan lägga blogg addressen i TS ?

• Susiepie

Hm leta på blocket kanske? Eller liknande sajter :)
    Söka i bloggen kan du med så måånga kanske inte hittat den äännu så det finns inte så mkt där ännu men detstartade i går så snart kanske folk blrjar se :)

• Susiepie

nee va trist pma gärna anonsen till mig så ska jag hööra m honom :)

Elaizans mamma skrev 2008-08-10 19:40:07 följande:
    Hej,Tror jag har gjort en jäkla tabbeJag köpte en UJ vagn på blocket förra veckan efter mycket mailande med säljaren. Jag mitt nöt betalade in pengarna och han sa att han skulle skicka vagnen till mig. Har pratat med säljaren flera gånger så det kändes okej att betala in pengarna.Han lovade att skicka vagnen i fredags och efter det sms:a mig kollinumret. Men jag fick ett mess i fredags em: Nu är vagnen skickad, jag mailar kollinr. senare idag. Mvh ****.Har inte fått något mail och ringt och sms:at han flera gånger utan svar.... Fick en magkänsla av att något inte stämmer, känns som jag blivit lurad.Eller kanske bara det är jag som är nojjig? Annonsen finns kvar på blocket, funderar på att säga åt någon att ringa på den och se om han säger att den är såld.
  • Susiepie

svarade preis dig:)

Elaizans mamma skrev 2008-08-10 20:01:27 följande:
    Inte nån här som vill hjälpa mig att ringa på annonsen?
  • Susiepie

Ja bara jag får veta vilken annons s¨ska jag ringa kanske sent att ringa ikväll ??

mistryrose skrev 2008-08-10 20:05:57 följande:
    Susiepie, berätta gärna här hur det gick om du ringer, jag är jättenyfiken ju.
  • Susiepie

Okej tänkte maila men då ringer jag ist :)
    Återkommers så fort jag fåttsvar :)

• Susiepie

Oj fick vi inteh a bloggen?
    Eller var det bara att ajg inte fick skriv aut här att den fanns men den får vara kvar i TS ?

• Susiepie

okej :)
    Då vet jag så är tyst då hehe :):)

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII