Inlägg från: Elaizans mamma |Visa alla inlägg
  • Elaizans mamma

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hej,

Nu har jag sålt min Rosa UJ, de kom igår och tog en rakt av, usch vet inte om jag ångrar mig.
    Men tänkte ju att jag skulle köpa en lite nyare i en mer neutral färg kanske svart eller moss.

Så nu får ni GÄRNA tipsa om annonser på vagnar till mig. Inte äldre än 06, helst 07.

• Elaizans mamma

Hej,

Jag är ju på vagnjakt nu igen

Nu behöver jag lite råd från er...

Vilket hade ni valt:
    1. En jättefin 07:a med skötväska, bumper, regnskydd och pump..4000:- + frakt 300:-

2. En fin 06:a INTE SOLBLEKT med bumper, regnskydd, lite skavd på chassit där fram...3500:-+ frakt 300:-

3. En 08:a med bumper, regnskydd, sittdelen aldrig använd ...4500:- INGEN FRAKT.

Alla är svarta.

Hjälp??

• Elaizans mamma

Hej,

Nu har jag varit och hämtat min nya UJ 08. Den är såååå snygg, fick den för 4500:- inkl. bumper, regnskydd och en helt ny buggy board, bra pris tycker jag

Nu ska här pimpas vagn, har köpt 3 nya åkpåsar och en molndyna

• Elaizans mamma

Är det någon som har/haft buggy board ståbreäda på sin UJ?
    Har en fråga ang. den......

• Elaizans mamma

Den rosa pink sodan va min, men den är såld nu.

• Elaizans mamma

Ni som jagar Plum vagnar
    Tips:
    Det finns en till salu här på fl som jag va spekulant på innan, men jag ångrade mig och köpte en svart ist.

• Elaizans mamma

trebarnsmamma:

Plum är Lila.

• Elaizans mamma

De nya svarta klädslarna är svarta med små små vita prickar på sufletten och på sitsen.
    De heter Black dot.
    Hundtandsmönstret (pepitarutigt) är en annan, LE (har jag för mig,
    Se länk för denna:
    www.blocket.se/vi/18058297.htm

• Elaizans mamma

Liten blomma. Har du din vagn ute på annons? Hoppas du får den såld så du kan köpa ny, alltis skoj med nya vagnar ju. Är inne på min 13e nu, dottern ä knappt 2 år sambon bara skakar på huvudet och tycker jag ska starta barnvagnsaffär...

• Elaizans mamma

Har nästa alltid "tjänat" pengar på mina vagnaffärer!

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII