Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
samma här min lilla kille kunde inte ligga iduo mer än tills han vart 3 månader.
samma här min lilla kille kunde inte ligga iduo mer än tills han vart 3 månader.
den såg ju rent ut sagt för jävlig ut
finns i min galleria
uaah har sådan besluts ångest... för ett tag sedan köpte vi en bugaboo (med ståbräda som inte är poppis)till lillkillen då han inte gillade att inte se mamma långa studer. innan dess hade vi en uj duo som han och stora syster på 4 år åkte i. hittills har syrran gått och gått och gått....
vi bor mitt uppe i en backe så det är en del travande. men sen två dagar tillbaka så har hon tokvägrat att gå. kan ju tillägga att pappa pendlar i jobbet dvs att jag är själv med kidsen i veckan villket gör att det blir en hel del gående och bussåkande. Nu har jag nån som vill köpa min duo men har börjat tveka, vissa dagar känns det som om den är ovärdelig typ då man ska handla mat osv.
vore evigt tacksam för lite råd och fundering någon som haft liknade problem?
Tack för alla tips och råd Jag tror faktiskt den får stanna tills sambon slutat pendla och vintern är över...någon som har tips på billig åkpåse till duo? köpte precis en till buggan men den funkar väl säkert inte i uj duo.
idag andvände vi duo för första gången sen vi köpte buggan....och dottern vart salig hon satt med sin filt och sjöng hela vägen ner till bvc...så nu har jag bestämt mig den får stanna över vinter iallafall..pappsen får säga vad han vill.dock så måste jag väl ut och trixa i våran mini hall 2 vagnar i en pytte hall*hmm*jaja om inte annars så kan vi ju gå in genom köksfönster*fniss*
Ååå minnns inte vem det var som tipsade mig tror det vart kajsan men idag så provade jag buggans åkpåse i uj duo och det satt perfekt. vart super skeptisk först men den sitter som jutet iallfall ville bara slänga in ett mega tack annars så hade jag köpt en åkpåse till och det hade ju varit super onödigt och den nya oranga funkar faktistk super snyggt till min plum så än en gång tack
Finns bild i bt nu
sitter och spekulerar lite...vad ligger priset på en uj enkel vagn ny?
ska lägga ut min duo på annons och funderar lite på priset...det är en 07 sparsamt andvänd i färgen plum om det har någon betydelse...
OBS INGEN ANNONS