Inlägg från: trebarsmamma |Visa alla inlägg
  • trebarsmamma

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

cangaroon har jag hört mycket negativt om, det är ju ammaljungas första trehjuling, och det blir något problem med framhjulet, vet inte vad, men på babycity så sa dom att det är lite knas med den vagnen, så då valde jag bort den i mina tankar, annars så är den jätte snygg

• trebarsmamma

på onsadag ska jag hämta min nya uj på barnens hus, vill att det ska vara imorgon, hoppas att tidne går fort nu .

• trebarsmamma

baroque är det den svarta med vita möster på, haha
    jag har beställt en singel, en sådan vagn då,

jag ser ingen skillnad på Swift och vanliga uj, hehe

• trebarsmamma

Angelzezzan menar du att uj 09 inte har kommit ut än, men jag sa att jag ville ha en 09, och jag var inne och provade den idag, ska hämta den imorgon, så är det en 08 då eller

• trebarsmamma

vad tycker ni om ujs väskor som man hänger på handtaget, har ni såna eller har ni köpt något annat märke

• trebarsmamma

jag har inte plus, men nån annan kanske kan göra det åt mig sen, ska ta en bild sen när lilleman har somnat, ja vad heter den färgen nu igen, den är svart med vitt mönster

• trebarsmamma

haha jag hade inte testat något alls innan jag köpte vagnen, visste inte äns hur man fäller ihop vagnen, åt vilket hål regnskyddet ska vara åt haha,
    Man drar i remmarna på sidan om vagnen om man vill sänka eller höja ryggstödet,

Men nu har jag lagt in en bild på vagnen, jag är så kär i den, hehe till och med killen sa att han tycker att den är fin.

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII