Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Fiffa5 skrev 2008-07-25 12:58:38 följande:
    Finns det ngt hyfsat billigt myggnät man kan köpa till dubbelvagnen?
    Jag har tulsas (brio) till min och det kostade inte många kronor.
  • Tvillingmamma2007
    Fiffa5 skrev 2008-07-25 13:58:37 följande:
    Så det funkar med Tullsas, vad bra! Ska testa ett sånt då. Tack!
    ja men köp det som är till syskonvagn bara.
  • Tvillingmamma2007
    Fiffa5 skrev 2008-07-25 18:07:29 följande:
    Men hur får man myggnätet att sitta kvar uppe vid sufletten?
    Jag drar myggnätet ända ut och runt handtaget, då blir det lite spänt liksom men super för då kittlar det inte grabbarna under fötterna då de sover
  • Tvillingmamma2007
    Fiffa5 skrev 2008-07-25 21:32:45 följande:
    Vår vagn har höj- och sänkbart handtag. Tror du att det funkar ändå med det myggnätet då? Kankse svårare att dra det över handtaget då?
    Oj då, tänkte inte på det! Hm vet ej, har du redan köpt? Då är det väl bara att testa annars vet jag inte, det handtaget sticker väl ut lite längre och då vet jag inte om man kan göra så. Men man kan ju bara låta det vila på sufletten med det gjorde jag innan jag kom på att jag kunde dra det över handtaget.
  • Tvillingmamma2007
    Fiffa5 skrev 2008-07-25 21:37:30 följande:
    OK, kan man ha det bara över själva sufletten med utan att det glider ner borde det ju funka! Har inte köpt än men man kanske kan få testa i affären innan man köper. Tack för hjälpen!
    Jo man kan ha det över bara sufletten med som sagt, det brukar stanna vid suflettpinnen. Ja kolla om du kan få prova i butik.
  • Tvillingmamma2007
    Kajsan skrev 2008-07-25 21:37:30 följande:
    Jag längtar tills på måndag, då kanske jag ska köpa duo, eller, ja, det är väl 99%
    Vad kul!
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #218
    Kan stämma att den heter elite då den är köpt utomlands, den ska ha ett kraftigare tyg och så brukar det ingå sittdyna mm. Ligginsatsen är väl inte såå liten till singeln ändå däremot så är liggdelen till syskonvagnen väldigt liten. Jag brukar alltid se mina killar när vi är ute och går antingen genom tittluckan eller så har jag sufletten nere så brukar inte behöva "gå runt". Ombonat blir det med sittdyna och sen åkpåse på vintern. Tycker sufletten är ok fast man behöver nog nåt extra för solen. Ja visst är de snygga!
  • Tvillingmamma2007
    Kajsan skrev 2008-07-26 18:02:29 följande:
    Fiffa5 skrev 2008-07-26 16:50:45 följande:
    www.kiwikidsgear.com/product/TWIN-SUNSHADE/Pr...Den beställde jag, funkar den inte så funkar den inte, jag skulle ändå ha lite grejjer därifrån
    Den borde ju funka, är ju en Maclaren på bilden med och den är ju tom lite bredare än UJ: en så förhoppningsvis funkar det.
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #269
    Ja och jag saknar den lite redan Men hoppas ni kommer att trivas med den nu!
  • Tvillingmamma2007
    rackar2 skrev 2008-07-28 17:09:57 följande:
    Hur ska du klara dig med Scooter vagnen tvillingmamma2007.... Men skönt att du fick den såld!
    Har ju en Maclaren twin triumph med...jag hoppas att jag klarar mig med dem annars så får jag väl köpa UJ igen då haha Skulle vi få ett till barn så blir det nog UJ igen dock, men kanske en singel den gången men vem vet
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII