Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

FruLidgren skrev 2008-07-18 23:56:48 följande:
    Du vet väl att hon finns här på FL va?
    är hon här i tråden? så hon inte vet att jag ska ringa imorrn
  • BetongMorsa
    FruLidgren skrev 2008-07-19 00:00:20 följande:
    Tror att jag såg henne i gamla tråden typ igår, hon ville ha tag på en matrouschka klädsel. Det är genom FLs köpochsälj som jag köpt hennes fifties klädsel.
    hitta henne...
  • BetongMorsa
    isako skrev 2008-07-19 13:21:33 följande:
    *puffar*Tjejer måste fråga er, skall ju få en liten groda i oktober och nu slog det mig att jag inte tänkt på hur jag skall göra i vinter... Hur har ni löst det med liggdelen? Har ni haft en åkpåse i, en lite tjockare overall...Hur har ni gjort?Får man ens plats med åkpåse i den "otroligt" rymliga liggdelen
    svarade dig i förra tråden
  • BetongMorsa

Den sitter hårt men man ska dra rätt ut. Finns tyvärr inget annat sätt. Ja ryggplattan ska va kvar.
    Men ingår det ingen ny båge när man köper ny klädsel? För jag tycker det e lite skumt att man inte skickar med en sån....

• BetongMorsa

Den sitter hårt men man ska dra rätt ut. Finns tyvärr inget annat sätt. Ja ryggplattan ska va kvar.
    Men ingår det ingen ny båge när man köper ny klädsel? För jag tycker det e lite skumt att man inte skickar med en sån....

• BetongMorsa
    saragbg skrev 2008-07-23 13:03:16 följande:
    marthafast på min är det tvärt om. tre st knappar på chassit,två på klädseln. sitter en knapp på mitt chassi typ nedanför där man fäster bumpern, men finns ingen knapp där på klädseln..skumt aja den sitter juh bra d e juh huvudsaken.
    va tvungen o kolla på min syskonbaroque och det e som hos dig, en knapp för mkt på chassit....drygt. Undrar varför?
  • BetongMorsa

Ja jag köpte de ihop i juli förra året. Min är inte ett dugg blekt men den e förvarad inomhus och inte överdrivet använd heller.

• BetongMorsa
    saragbg skrev 2008-07-23 20:31:29 följande:
    nån som har tvättat sin klädsel i maskin?tror ni baroquen håller sin färg, tänkte på det mönstrade, blir nog lätt skitet på sitsen, har juh dyna i nu men d kan juh va kul att köra utan ibland så sitsen syns
    har hört att de som tvättat får klädseln förstörd. Mönstret typ "lossnar"....så jag vet inte om jag vågar chansa....ngn som provat och lyckats? eller har andra tvättråd ang. baroquen? fiftiesklädseln e dock tvättad med lyckat resultat...

Har börjat ledsna på min Girls Mango klädsel men frågan e om det finns köpare?
    OBS! INGEN ANNONS!
  • BetongMorsa
    Susiepie skrev 2008-07-23 22:10:53 följande:
    Vi tvättar våra för hand i balja (baroque) går hur bra som helst blir som ny, men jag skulle inte tvätta den i maskinen dom blir fula då....Vi stoppar ner den i balja med tvättmedel och låter det ligga en timme eller så sedan duchar vi ur den och hänger upp den :)
    mhmm, va bra kanske ska prova
    synd bara att det ska va så bökigt med o krångla av o på klädseln på duon....dettta bändande eller finns det ngt annats sätt?
  • BetongMorsa

Så, då va klädseln bytt nu e fiftiesklädseln på plats...nu längtar jag bara till vintern så jag får använda guldåkpåsen

• BetongMorsa
    Mollle skrev 2008-07-24 22:43:33 följande:
    Åhh jag velar fram o tillbaka hela tiden! Vet inte om jag ska beställa en helsvart eller en matrouschka klädsel till min singelvagn.Har aldrig sett matrousckan live utan bara på bild. Någon som sett den eller rent ut av har den och kan berätta mer om färgerna?Är den svårmatchad till andra tillbehör?Vilken hade ni valt?
    har tyvärr inte sett matrouschkan irl så jag vet inte. Dock inte min favvofärg
    men en svart e ju kul på ett sätt för då kan man ju piffa till den med en färgglad dyna eller åkpåse
  • BetongMorsa
    Michaela83 skrev 2008-07-27 22:19:19 följande:
    där har vi det! Tack
    fast i vintras exploderade mitt däck inomhus....undrar vad den förklaringen va haha
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII