Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Har ni vanliga skötväskor på era UJs tycker vagnen blir så himla ostadig när man hänger något på styret. Prövade med min OiOi men gav upp de fort. Saddlebagen e perfekt om än lite liten

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    passau skrev 2008-09-29 20:20:43 följande:
    Alla erfarna..dottern kommer att vara 27mån när syskon kommer...ska man ha en UJ syskon eller en PT sport?är rätt vilsen just nu... å måste bestämma mig senast fre...
    tänk på att en p&t kan inte barnen ligga ner när syskonsitsen e på sen när den lilla växt ur cocoonen
  • Kaxmaja
    mallis80 skrev 2008-09-30 20:23:19 följande:
    Nu har sambon kommit hem med vagnen! Visade sig att vagnen inte alls var helt svart utan var en limited edition, med hundtandsmönster (svart med små vita prickar, typ)på sitsen "luckan och under sufletten. Var jättesnygg, men vi fick betala 4995 SEK för vagnen och på blocket hittade jag en likadan vagn helt ny för 4800, suck! Vad tror ni om andrahandvärdet, sämre på limited edition än helsvart? Men är som sagt helnöjd med vagnen, men lite besviken blir man allt...Från vilket är är den klädseln föresten?
    men vita prickar e det ju på vanliga klädseln, eller tåanker jag helt fel? Måste springa till hallen och kolla
  • Kaxmaja
    mallis80 skrev 2008-09-30 20:28:53 följande:
    Både på sits, suflettlucka och under sufletten? Trodde den svarta klädseln var helt svart?
    japp jag sprang och kollade på min klädsel. Japp de e prickar där. Visste att de var på sufletten men var osäker på sitsen den ser jag ju aldig där under Sittdynan
  • Kaxmaja
    mallis80 skrev 2008-09-30 20:33:00 följande:
    Ok, men då är det den vanliga svarta då...Va bra tack för snabbt svar!
    vassegooo
  • Kaxmaja

är vår blogg borttagen?

• Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-10-01 09:27:03 följande:
    Men visst har man rätt att ångra sitt köp?Står ju 30 dagar öppet köp på bonti. Och min vagn är ju inte ens på väg till mig ännu. Finns ju inte ens i lager. Så man tänker att det vore ju inga problem?
    det borde vara så. Ring och fråga
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-10-01 09:43:09 följande:
    Och varför står det 08? Är väl senaste modellen? Sorry att jag tar över hela tråden
    den nya modellen heter 08. De nya 08orna brukar de stå. Konstigt men sant
  • Kaxmaja
    Bula på magen skrev 2008-10-02 07:38:45 följande:
    Är det någon som vet om man kan montera handbroms på sin UJ single? Det vore himla bra att ha det då jag ofta går nedför en braaaaant mördarbacke och nu när vintern är i antågande skulle det kännas bättre ifall man kunde bromsa vagnen på vägen ner så man inte behöver kämpa emot själv...tänker på halkrisken...någon som vet?kostnad?var kan man göra det?
    handbroms fanns som tilbehør på amerikanska hemsidan förut. Nu vet jag inte.
  • Kaxmaja

Fingerar den amerikanska hemsidan för er? Varje gång jag ska gå in på den så hakar de och strular sjukt mycke.

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII