Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

misshallonsaft skrev 2008-09-23 09:50:04 följande:
    hej tjejermen om man köper i usa för 400 dollar måste ma inte hämta den själv å så då?å va blir 550 dollar i kr??
    jo köper du från USA måste du hämta själv. Spelar ingen roll om du köer den för 399 eller 550 dollar du behöver fortfarande hämta den
    Vet ej vad kursen ligger på just nu.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Bild från gårdagens höstpromenad
    Höstpromenad 22 september

• Kaxmaja

Vet att vi pratade rattar för ett tag sedan. Jag har nu letat men hittar inga. Snälla kan någon länka till en ratt att ha på bumpern. Brios fungerar ju inte då de kråaver hål genom bumpern

• Kaxmaja
    zasata skrev 2008-09-23 18:23:28 följande:
    ja sätt dom, men vägrar sådan.. såg nån någon gång som hade liknande brios
    SKRIK om du hittar den igen så gör jag det samma
  • Kaxmaja
    Lurvtass skrev 2008-09-23 19:35:35 följande:
    Hej svejs!Tänkte höra om det finns någon här som klätt om sin Urban?Är så himla nöjd med vagnen men skulle vilja byta klädsel och göra den lite personlig!Någon??
    det ska tydligen vara SVÅÅÅÅÅRT. Betydligt lättare att satsa på perssonliga sittdynor och åkpåsar istället
  • Kaxmaja
    zasata skrev 2008-09-23 19:38:27 följande:
    jag låvar
    bra
  • Kaxmaja
    Lurvtass skrev 2008-09-23 20:03:40 följande:
    Åh, tråkigt att höra att det ska vara svårt Såg en vagn med liggdel som var omklädd med tyget "busungar" från Mairo och det var sååå fint!!!Är sugen på att prova!
    ja pröva så säger du till hur det gick och om det var så svårt som jag hørt Liggdelen borde dock vara lättare än sittdelen
  • Kaxmaja
    hag7 skrev 2008-09-23 21:06:59 följande:
    Har köpt en syskonUJ 06:a men tycker att själva suflettyget är rynkat runt själva hörnen , lite tråkigt nånmer som har så ?Va kan en ny klädsel kosta ?
    brukar finnas billiga begagnade
  • Kaxmaja
    Tuvelisa skrev 2008-09-23 21:13:58 följande:
    Beställde du på nätet innan eller köpte du den i butik i USA?Och hur gjorde du när du tog hem den?
    beställde på nätet hem till mina föräldrar. När vi var där i början av månaden hade vi ej med oss någon vagn till lillskiten. Sen när vi åkte hem tog vi med den
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII