Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hejsan. Jag är ny här i tråden hoppas någon kan hjälpa mig med en basic-fråga.....hur är UJ´s innermått? Är den rymlig?
    Just nu har jag en Bugaboo Bee och den känns lite trång för min "stadiga" kille

• Caeruleus

Elaizans mamma skrev 2008-10-14 14:08:06 följande:

Ett litet tips bara.....Pratade nyss med en kompis som ska köpa uj. På pramworld kan man köpa en 09a för 3315kr och en 08a för 2650kr. Bara för at punden är så låg nu.
    Vilken vagn då, kan du länka? När jag använder forex och räknar ut priserna så är det långt ifrån 3315kr.
  • Caeruleus

Hur mycket smalare är Swift än UJ?
    Sen läste jag att Swiften har "full recline", vet ni om det är öppet så att man kan se lille bakifrån? Ungefär som på en Phil&Ted. Det tycker jag hade varit sweet.

• Caeruleus

Malin med Tim skrev 2008-10-15 10:59:57 följande:

Jag har en bild där man ser att suffletten går att ta bort från bakstycket (?) om du förstår vad jag menar.
    Menar du Lime-bilden? Ser ut som att den går att knäppa av.
    Föresten, vilken söt bild på dina pojkar i molntröjor du har!

På vanliga UJ går det att knäppa av sufletten på liknande vis?
  • Caeruleus

Jag funderar på en begagnad UJ. Finns det några kända problem med olika årsmodeller? Alltså något man bör vara extra uppmärksam på?

• Caeruleus
    trebarsmamma skrev 2008-10-15 19:46:44 följande:
    nu är vi hemma igen, hahaden är så fin, jag är så rädd om den, men hur fäller man ihop den
    Du får lägga in bild på nya åket i bildtråden!!

Vad blev det för färg föresten?
  • Caeruleus
    trebarsmamma skrev 2008-10-15 22:14:26 följande:
    jag har inte plus, men nån annan kanske kan göra det åt mig sen, ska ta en bild sen när lilleman har somnat, ja vad heter den färgen nu igen, den är svart med vitt mönster
    baroque?? Tycker den är riktigt läcker.
    Funderar lite på att byte till en UJ. Ska provköra vagnen på lördag. Oroar mig lite för hur det är att höja och sänka ryggstödet när lillen sitter i vagnen. Antar att du har testat...hur fungerar det tycker du?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII