Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Kajsan skrev 2008-07-19 17:59:27 följande:
    Stor fråga; Har 08:a´duosarna också sån svart fotplatta som singlarna?Sån vill jag ha!Nu har jag sålt min bee och kan shoppa UJ!
    Nej men de har svart kant längst ut på plattan ovanför fotplattan precis som singelvagnen från 07 och framåt har.
  • Aprilia

Jag har tre olika skötväskor från Skip*Hop här hemma, men känner att jag är sugen på att prova något annat nu till hösten. Vad kör ni andra med för väskor till era UJ??? Skulle gärna vilja se bilder i bildtråden

• Aprilia
    Susiepie skrev 2008-08-03 17:22:15 följande:
    Så dumt folk som inte vet kanske köper den och sen får dom veta att dom är lurade kanske ska mila och påpeka det eller är man dum då :) ?
    Gör det
  • Aprilia
    fiskbulle666 skrev 2008-08-04 08:22:34 följande:
    Fasen jag var inte först ändå och missade vagnen Läste era inlägg om ställbart handtag, kan ju vara vettigt iofs...Är det inte liggläge på sittdelarna?
    En 06:a skulle jag köpa isåfall, de brukar man kunna få för ett bra pris och de skiljer inte speciellt mycket från de nyare modellerna. Samt att de nyare klädslarna passar om man vill byta någon gång
  • Aprilia

Jag har babyattitude och det duger men det är långt ifrån bra Den är för kort och sen gillar jag inte materialet det är gjort av, skulle hellre vilja ha en fotsack lik Emmaljungas men då blir det väl till att sy en själv.

• Aprilia
    oktober04 skrev 2008-08-05 19:10:56 följande:
    Svar på #491Den fotsäcken som jag beställde ifrån babyjungel ihopp med maartha funkar jätte bra.Sätter bara fast den med ett spänne på båda sidorna.Den är ju iochförsig gjord för UJ Duo.. kostade ca 300- 350 kr
    Vad e det för en fotsack?????

Jag vill ha en rosa åkpåse till min bruna vagn
  • Aprilia
    Natural skrev 2008-08-05 22:31:28 följande:
    Jag kommer inte in hos dig!
    nu så!
  • Aprilia
    3småttingar skrev 2008-08-05 22:53:01 följande:
    Egentligen förstår jag inte varför t.ex Bonti rear ut liggdelar i vissa färger? I o med att det bara kommer två nya färger?Eller kommer det bli så att de nya modellernas liggkorgarna inte passar dom "gamla" vagnarna?
    Nej det förstår inte jag heller, men dom kanske vet mer än vad vi vet vad som komma skall
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII