Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

JuliaochNelly skrev 2008-09-19 16:23:16 följande:
    Ååå minnns inte vem det var som tipsade mig tror det vart kajsan men idag så provade jag buggans åkpåse i uj duo och det satt perfekt. vart super skeptisk först men den sitter som jutet iallfall ville bara slänga in ett mega tack annars så hade jag köpt en åkpåse till och det hade ju varit super onödigt och den nya oranga funkar faktistk super snyggt till min plum så än en gång tack
    Jep Bugaboo åkpåse sitter helt perfa i en UJ. Bättre än UJ´s egna Så för dem som gillar Paul Frank så finns det möjlighet att piffa sin UJ med en Bugga påse med Paulfrank motiv i Februari
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Johnsson: 4500 MAX...skulle jag ge.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

SooJuicy: nehe inte alls. Men hjälpte en väninna nydligen då hon ville ha en singel UJ så vi kollade på priser och vad som var rimligt att ge för en begagnad. Hon fick en i färgen PLUM med silver åkpåse, bumperbar och parasoll (allt orginal) för 4000 kr. Modell 08 använd i 8 månader.
    Åkpåsen var dock köpt begagnad.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Soo juicy: Nope, vi är klara har ju 3....det är nog med barn i huset.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-10-01 16:51:30 följande:
    Haha, trodde jag med för bara lite över en mån sen, men så är ju en 4:e på jäsning här  sen är det mer än nog
    Hahaha....näe det funkar inte. Har fullt upp med mina 3. jag har blivit avrådd från att skaffa fler av läkaren pga komplikationer men jag är nöjd med tre friska ändå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-10-13 15:21:11 följande:
    Jag hajjar inte om det är några större skillnader...Men man kanske skulle satsat på den då istället för en ny singel..?Är det nu man ska ångra sitt mammarazziköp?
    Näe ångra dig inte. Swift är inget att ha. Den har fullt liggläge, mindre hjul och lite annorlunda suflett. Den är inte annorlunda än vanliga UJ´n och framför allt inte ett dugg bättre.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lo L skrev 2008-10-15 12:36:58 följande:
    Svar på #3793OTH åkpåsar har knappar framtill och det finns inget lock att ta av, är mer som en sovsäck licksom. Har i och för sig sett endel OTH åkpåsar runt om på stan med blixlås runt om, där man borde kunna ta av locket, men jag har aldrig sett dessa på OTH hemsida eller i butik. Kanske en gammal eller utländsk modell?
    Det är den gamla modellen.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII