Inlägg från: Shirley |Visa alla inlägg
  • Shirley

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Vad tror ni man kan ta för en UJ 08 ? Helsvart med bumperbar knappt använd. OBS INGEN ANNONS!

• Shirley

Måste fråga. Tycker ni att era UJ (singel) är lite typ rangliga åt sidled liksom?

• Shirley

Oki tack ja jag får testa det.. för dne är ganska så ranglig i sidled liksom.. svajig. Har vart så sne jag köpte dne och den e ju knappt använd heller.

MariaD skrev 2008-10-03 11:34:11 följande:
    läste tidigare att nån sa att man måste skruva åt skruvarna. kan ju vara det som är problemet om du upplever den ranglig.
  • Shirley

Vet ni var man kan beställa nå snygga sittdynor till UJ? På nätet. Behöver inte vara deras egna märke, men bara att den passar gamska bra iaf

• Shirley

Rean på mammarazzi, gäller den på vagnarna med? På uj?

• Shirley

Åhh.. jag som e såå sugen på deras syskonvagn *funderar*

• Shirley

Har nån deras syskonvagn? Hur nöjda e ni med den isåfall??? Jag har en brio double wave nu, vet inte vem som e tyngst eller bredast av dom.. vill ha en så smidig som möjligt.

LitenBlomma skrev 2008-10-05 13:40:43 följande:
    KÖÖÖÖP!!!
    Ja jag e suuugen
  • Shirley

Oki!
    Känns den bred och så om man ska in i affärer? Vet nån om tex barnens hus har UJ syskonvagn så man kan provköra?

LitenBlomma skrev 2008-10-05 13:48:34 följande:
    Vi har en dubbel oxå, den är väldigt lätt och smidig!
  • Shirley

Tack så mycket   Hehe ja några gånger hihi
    Åh nu blev man ju såå sugen. Får tänka lite, var ju rea månaden ut. Den vägde ju inte mkt alls heller, verkar väldigt lätt. Synd att den inte e vändbar, tänker på när bebisen ska sluta ligga i liggdelen.

LitenBlomma skrev 2008-10-05 14:00:42 följande:
    Ring och hör med dem! Jag tycker att den är smidig, vänder på en 5-öring! Den är bara 9 cm bredare än våran gamla singelvagn Emmaljunga cerox.Grattis till nr6 förresten, ni kan snart starta ett eget fotbollslag! Du har säkert hört det skämtet förut?
  • Shirley

Oki en P&T vill jag inte ha. Lutar åt att jag köper en faktiskt.

Fiffa5 skrev 2008-10-05 14:03:50 följande:
    Vi har också en och jag är supernöjd! Mycket smidig syskonvagn! Vi använder den dock inte i affärer men jag tror att det är svårt att hitta en smidigare syskonvagn om man inte vill ha en Phil&Teds i så fall.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII