Inlägg från: Väntar på magen |Visa alla inlägg
  • Väntar på magen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Har beställt en 08:a urban jungle nu. Någon som vet när 09 kommer ut i butiker? Och vad är det för skillnad på dom?

• Väntar på magen
    Johnsson skrev 2008-09-04 12:54:08 följande:
    precis så såg min vagn ut i sufletten,men mer gul. Sen var den rent flammig,men jag fick sålt den för 210:-så jag förlorade 440:- på den affären
    Oj, personligen skulle jag aldrig ens försöka att få den såld. Den skulle ärligt hamna i soperna direkt. Men det är ju hur jag är. Såg du inte när du köpte den hur den såg ut?
  • Väntar på magen

När brukar nya vagnar komma ut i butikerna? Alltså när det kommer till årmodellerna? Tänker nu på 09:orna? Jag har beställt en UJ vagn men vet inte vilken jag får. 08 eller 09.

• Väntar på magen
    Lille Mammsen skrev 2008-09-23 09:35:48 följande:
    Skulle det inte ingå mugghållare me 2009:orna Eller?? Nya loggan skall väl sitta på dom nya...................... Bättre liggläge,markerad broms mm mm! Har du vagnen hemma? Annars ring och fråga!
    Ringde och kollade och det var en 09.... :)
  • Väntar på magen

Affären ringde idag och min nya fina -09:a är äntligen på väg med post till oss! Jippi!!!Längtar dom aldrig förr.... :)

• Väntar på magen
    Kerplunk skrev 2008-09-29 16:17:47 följande:
    Vilken åkpåse är bäst tycker ni? Uj's egna eller något annat?
    Jag har köpt en Elodie åkpåse och dom är super snygga. :) Har inte använt den ännu, så jag kan inte uttala mig om hur den är men kan inte tänka mig att det skulle vara nå fel.
  • Väntar på magen
    Malena79 skrev 2008-09-29 18:23:58 följande:
    Väntar på magen skrev 2008-09-29 18:07:43 följande: Jag har haft Elodies åkpåsar. Först camo med turkos fleece och sen Retro Revolution förra vintern. Hoppas den ska funka den här vintern oxå
    Jag har köpt Velvet-svart sammet... så snygg.
  • Väntar på magen
    pluttmaja skrev 2008-10-10 21:40:12 följande:
    Har ni allihopa åkpåsar till era små i liggdelarna??Kan inte bestämma mig ifall jag ska köpa en eller inte.Vilka åkpåsar har ni??Någon som har bilder på liggdelar med åkpåsar, eller sittdelar för den delen.Någon som har Elodies sammetspåse??
    Jag har sammetspåsen, dock inte i liggdelen... men den är super snygg :)
  • Väntar på magen
    fotbollsfru skrev 2008-10-11 21:53:55 följande:
    Ställer min fråga igen och ser om jag får nåt mer svar... Hejhej! Alldeles ny; både vad gäller graviditet, barnafödande och då naturligtvis också barnvagnar... Tycker själv att UJ verkar vara en toppenvagn! Har fått nys om en liggdel, jättefin men den saknar tyvärr "locket"...Jag kommer att använda liggdelen under sommarhalvåret; då kanske locket inte behövs ändå? Eller vad säger ni proffs...?Tack på förhand!!
    Du skulle kanske behöva det om det är blåsigt... Då tycker jag att det är bra att ha något som "skyddar" barnet lite...
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII