Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Tessekd skrev 2008-07-25 22:49:11 följande:
    Någon som vet vad ex Bonti tar för en Cocoklädsel eller Baroque till singelvagn?Svarta var ju nypris 1995kr,  är det mer för designtyget?
    2195 tror jag,köpte en förra hösten!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-07-27 22:03:06 följande:
    Idag när vi var på stranden med UJn så exploderade ett av dom bakre däcken. Någon som varit med om det? Blev det för hett när solen låg på eller vad?
    usch då! Kan väl ha varit hettan så hett som det var idag,fast det borde dem väl egentligen tålaFundersam Gick det bra med lilla E då? satt hon i?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-07-29 09:01:04 följande:
    Nix, hon var i badet så det var ingen fara Men vilken smäll det blev, alla på stranden blev rädda och undrade va sjutton det var för nåt! Jag trodde först det var nån som skjöt runt oss, snacka om paranoid. Tur jag hade ett par extra slangar på lager hemma.. F.ö så skyddar jag vagnen med en handduk när vi är i solen... och mina hjul är hårt pumpade så det verkar som om det var orsaken till att däcket smällde.
    Mina är oxå ganska hårt pumpade,får ta och pysa ur lite då vill inte ha några smällande däck!
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 15:06:05 följande:
    Måste ge Babyjungle en eloge! Inte bara fick vi våra saker otroligt snabbt, utan dom skickade även med matrouschka-skötväskan på köpet, till oss som beställt Matrouschkaklädsel! Plus mängdrabatt!
    fast de lyckades ju tappa bort min klädsel,men dem har lovat att skicka den...
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 16:51:46 följande:
    Ja det var ett stort minus! Fattar inte varför dom bockat av den på ordern, men ändå inte lagt ner den i kartongen??Tur att dom skickar den iaf, hoppas du får nåt som kompensation
    verkligen klantigt! ja nån kompensation vore trevligt,en väska kanske är du nöjd med klädseln då?
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 19:00:55 följande:
    Ja jag älskar klädseln! Har varit sugen på en Matrouschka sen dom släpptes Väskan, njaaa..den är snygg att ha till klädseln..men alldeles för stor, och inte alls lika praktisk som min skiphop. Du skulle ha bett om en åkpåse eller dyna som kompensation
    de snåljåparna gav inget i kompensation får väl iaf hoppas att frakten går lika fort som med era,isf borde den komma imorrn!
    Martha skrev 2008-07-30 18:26:45 följande:
    Har varit på stan med min vagn å väska nu å väskan... njaaa ingen favvis direkt.. omständig att komma in i... :(
    tur att den var gratis då
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-31 10:43:33 följande:
    Znoozan - Dåligt..nåt kunde dom ju iaf ha skickat med som ursäkt. Med tanke på att dom skickade skötväskor sådär utan vidare..Iofs kanske inte Matrouschka väskorna är så poppis, så dom ville väl bara bli av med dom Men du behöver väl inte betala frakten hoppas jag??
    jag hade väl åtminstone kunnat få en matroschka väska den passar ju till min med
    och som du säger särskilt med tanke på att ni fick ändå... Dem skrev inget om frakt å det tänker jag då verkligen inte betala när dem klantat sig!
  • znoozan

Michaela: varför ska du sälja?

• znoozan

zmuliz: de har fler färger om du mailar och frågar,jag köpte en svart 08!

småkottarna: det är en 05,inga suflettfickor och ingen mittenstång på chassit!

• znoozan
    MGn skrev 2008-08-22 10:03:43 följande:
    babyjungle.nl de har i alla fall 06 klädlsar, kostade 1400kr med frakt, vet ej om de har nyare
    de har nyare oxå,jag köpte en svart 08! Det finns fler färger än de på hemsidan om man mailar och frågar!
  • znoozan
    LitenBlomma skrev 2008-08-29 20:14:56 följande:
    www.blocket.se/vi/17820799.htm vad tyckte ni om denna, förutom att färgen är fin kanske inte flickfärg men menÄR det en 07:a?
    Det står 06 i annonsen och ser ut att vara det
  • znoozan
    mallis80 skrev 2008-09-27 17:28:42 följande:
    Tänkt att köpa en UJ från 2006 om man blir sugen på ny sits och suflett, kan man köpa nya i affär då, eller passar inte de? Måste man köpa beg? från just 2006?
    du kan köpa klädslar från 06 och nyare så passar de!
  • znoozan
    SooJuicy skrev 2008-09-30 13:43:47 följande:
    Idag fick jag min fiiina råååsa uj duo jag beställt från babyjungle MEN det skulle varit med två buggymummy oxå, vilket inte va med *suck* hoppas inte de blir strul nu har mailat dem, men inte fått svar. Någon som har erfarenhet av dem?
    vi var några som beställde klädslar ihop därifrån,då glömde dem att lägga i min men vi mejlade sen kom den några dgr senare!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII