Inlägg från: Oj hoppsan |Visa alla inlägg
  • Oj hoppsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Jag har en fråga angående UJs syskonvagn, hur funkar det att ha en hel suflett när man har liggdelen bredvid sittdel? Och hur funkar det med regnskydd när man har sitt och liggdel bredvid varandra? Nån som kan upplysa en blivande tvåbarnsförälder med syskonvagnsångest??

• Oj hoppsan
    Martha skrev 2008-07-27 18:41:12 följande:
    Det stora regnskyddet funkar över både vagn och liggdel när man har det på. annars medföljer det ett separat regnskydd till liggdelen men det behövs inte. Hel suflett är super bra när man har liggdelen. blir som ett extra vindskydd för bebisen. Jag tyckte det var toppen.
    TAck för ditt svar! Nu är allt lite klarare... En annan fråga; Är det stor skillnad på årsmodellerna? Jag har tittat på en begagnad från 06, är det någo speciellt jag ska tänka på? Jag har förstått att hantagen har varit ett problem, när ändrades de ställbarahandtagen? Jag är ganska sugen på en UJ denna gången
  • Oj hoppsan
    Martha skrev 2008-07-27 19:38:43 följande:
    Handtagen på syskonvagnarna är det ingen skillnad på årsmodellerna förrens nu 08 då det precis kommit en ny modell med ställbart. DOCK kan det ändå förekomma vagnar med ställbart handtag på marknaden och det är vagnar köpta utan för Europa.  Annars är det väl tjockheten på sitsen som är skillnaden. lite tjockare from 07. och fickor på sufletten på sidorna på 07 å frammåt.  05an har delade varukorgar och 06 å frammåt har hel..
    Återigen är allt klart som korvspad! Tack!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII