Inlägg från: KarinN80 |Visa alla inlägg
  • KarinN80

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Mollle skrev 2008-07-24 22:43:33 följande:
    Åhh jag velar fram o tillbaka hela tiden! Vet inte om jag ska beställa en helsvart eller en matrouschka klädsel till min singelvagn.Har aldrig sett matrousckan live utan bara på bild. Någon som sett den eller rent ut av har den och kan berätta mer om färgerna?Är den svårmatchad till andra tillbehör?Vilken hade ni valt?
    Jag har en Matrouschka
  • KarinN80

OBS INGEN ANNONS!

Vad skulle du tänka dig o betala för en klädsel från USA? Dom har blivit dyrare så jag sitter här o funderar om det är någon mening med att ta hem fler...

• KarinN80
    Susiepie skrev 2008-08-29 08:24:03 följande:
    Vad brukar dom kosta då o va kostar dom här i sverige?
    I Sverige tror jag dom kostar 1995 o 2195. Ca 1000 kommer de blir med frakt o tull...
  • KarinN80
    MariaD skrev 2008-08-30 18:17:26 följande:
    har hört något om tullavgifter o moms då man beställer från usa, därför ingen gör det. samma pengar som om du beställer här. fast har man tur kanske det slinker imellan i tullen. vet inte riktigt hur det fungerar.....................
    Japp det blir tull o moms på allt. Har aldrig lyckats få något paket att "slinka" igenom tullen Sista paketet jag fick hem hade jag skrivit att de var värt 120 dollar o fick betala 252kr i tull o moms. Sedan får man betala 100kr till posten för att de blivit tull o moms på paketet.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII