Inlägg från: Mollle |Visa alla inlägg
  • Mollle

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hej allihopa, Ser att ni pratar om mina annonser om jag är pålitlig eller inte. susiepie jag har skickat dynan precis som jag sagt! anedningen till att annonsen är kvar är ju att coco-klädseln är kvar.
    fru lidgren: din fiftiesklädsel är också skickad!

känns himla tråkigt att bli omtalad på detta viset! om jag hade velat lura någon hade jag väl inte lagt utt mitt telenr som är registrerat på mig.

• Mollle

Åhh jag velar fram o tillbaka hela tiden! Vet inte om jag ska beställa en helsvart eller en matrouschka klädsel till min singelvagn.
    Har aldrig sett matrousckan live utan bara på bild. Någon som sett den eller rent ut av har den och kan berätta mer om färgerna?
    Är den svårmatchad till andra tillbehör?
    Vilken hade ni valt?

• Mollle

Någon som har koll på vad nya däck kostar?

• Mollle

Jag är faktiskt sugen på en klädsel till från baby jungle =) hoppas det finns några fler färger. jag vill gärna också ha en brun

• Mollle

Tänkte be er om lite hjälp och kanske lite tips.
    Har kommit underfund med att jag faktiskt inte behöver min kära vagn längre *gråter lite* och funderar nu på att sälja den.

Grejjen är den att min ena klädsel är reklamerad och jag har inte fått den än.
    Är det lättast att sälja hela vagnen med 2 klädslar eller får man kanske lite mer om man säljer ena klädseln för sig?

Min vagn är en 07.a med en 08.a matrouschka klädsel, matrouschka väska, sittdyna och bumperbar
    Vad kan man egentligen ta för pris?
    Och vad kan man isåfall ta för en helt ny coco klädsel sen när den kommer?
    OBS INGEN ANNONS!

Är det förresten någon som har någon koll på hur lång tid en reklamation tar? nu har jag väntat i drygt 3 veckor

• Mollle

Nu har jag verkligen bestämt mig för att sälja min vagn när den inte används alls längre *snyft*
    Så nu behöver jag er hjälp med ett rimligt pris.
    Det är en 07.a med matrouschka klädsel, matrouscka skötväska, dyna,bumper bar,regnskydd och kiddy board ståbräda.
    Den enda "deffekten" jag kan hitta är att den blivit lite repad vid framgaffeln.
    Vad skulle ni begärt?

OBS! Ingen annons!

• Mollle

Jag kollade bara lite på sidan som Goldenticket länkade till =)
    kan ju vara så att dom släpper någon limited edition senare eller nått. den man såg på bild var fin iaf =)

• Mollle

fasst jag tror att dom 3 översta som visas är den där nya swift eller vad den heter. och den som visas längre ner är en vanlig urban jungle med något nytt tyg =)

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII