Inlägg från: miss oktober |Visa alla inlägg
  • miss oktober

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Svar på #129
    har både bugga och urban hemma,han nästan alltid haft de,buggan e dålig på vintern som du säger medans uj är kanon då. jag ångrar mig alltid när ja sålt mina uj el bugga så därför har ja inset att ja måste ha båda,de den ena saknar har den andra.
    prova,skulle du inte gilla den får du väl köpa en bugga istället
  • miss oktober
    Svar på #132
    du kommer inte bli besviken!!! älskar bugaboo!!!
    dock är urban skönare att köra med större barn, från ca 1 år men att bugaboo är vändbar är kanon!
  • miss oktober
    Svar på #1794
    har en -08 klädsel på en 04 chassi och den sitter perfekt,den är inte i varukorgen
    har även haft -06 klädsel och den satt lika bra på.
  • miss oktober

Lillajag89:
    Har ett -04 och en -08 klädsel på som sitter perfekt.

finna en här inne som heter ditte&datten tror ja som syr dynor till vagnar.

• miss oktober

hej allihop!
    någon som vill hjälpa mig,tänkte sälja min uj dubbel,det är en -04, tänkte sätta ut den för 2500:- är det för mycket tror ni??

Obs.Ingen annons!!!

• miss oktober

åhh någon som vill hjälpa mig att bestämma färg på en nya urban???
     har ju bara haft 6 st men e sååå sugen på att beställa en från mammarazzi nu.

vilken färg tycker ni ja ska beställa?!?!?!

• miss oktober

hmmm, den bruna e såå fin!
    och coco har jag redan haft,sand också..och plum har jag nu... svårt!!!

kajsan: vet du hur lång levernastid det är på den bruna, dom på mmarazzi skulle höra sig imorgon efter dom kollat med urban om dom hade dom inne el inte.

• miss oktober
    angebell skrev 2008-10-10 14:19:58 följande:
    Svar på #3509miss oktober skrev 2008-10-10 13:43:48 följande:Har du prövat? Eller hur vet du det? Är bara nyfiken då jag såååå gärna hade velat att det skulle funka att färga :)
    har provat själv plus känner andra som gjort det och det har aldrig fungerat,tyget drar inte åt sig någon färg alls!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII