• Kid07

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Ska nog byta min Bugaboo mot en UJ eftersom jag bor i Norrland och Buggan är helt värdelös på vintern trots vinterhjul, jag älskar den dock på sommaren. Kommer jag att bli besviken på UJ:n, någon som haft båda? Vad är skillnaden mellan UJ 07:an och 08:an single? Någon som har bilder kanske? Tack på förhand, hoppas någon kan hjälpa mig att kanske bli med UJ

• Kid07

Tack för svar rackar2, kankse någon fler som har åsikter? Du kommer bli nöjd med buggan tror jag men som sagt så är den ingen vintervagn för oss jämtar :( tyvärr.. Vill ha vagnarna paralella så jag kan välja efter ett tag och sälja den jag tycker minst om och som jag anser är minst praktisk till vintern. Tror dock att detta val inte blir så svårt eftesom jag vet vad buggan går för i djupsnön...

Kid07 skrev 2008-07-22 07:37:12 följande:
    Ska nog byta min Bugaboo mot en UJ eftersom jag bor i Norrland och Buggan är helt värdelös på vintern trots vinterhjul, jag älskar den dock på sommaren. Kommer jag att bli besviken på UJ:n, någon som haft båda? Vad är skillnaden mellan UJ 07:an och 08:an single? Någon som har bilder kanske? Tack på förhand, hoppas någon kan hjälpa mig att kanske bli med UJ
  • Kid07

Är 4800:- ett bra pris för en 08:as UJ? Snabb svar önskas :)

• Kid07
    zmulizjanzon skrev 2008-07-22 18:56:37 följande:
    Jag köpte för några veckor sedan en sprillans ny i kartong (-08) för 5000:-. Så är den helt ny är väl det bra
    Tack för svar, köpte du den ny i affär eller via privatperson?
  • Kid07

ok då fattar jag att det var billigt :) dom rear ju på bonti nu men det är väl ändå 07:or? Man vill ju inte göra bort sig och köpa en begagnad om man kan få en ny till nästan samma pris...

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII