Inlägg från: Lisenlisen |Visa alla inlägg
  • Lisenlisen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Är det lätt att tvätta oths egna dynor?

• Lisenlisen

eleniya: Nej, bara två sitsar bredvid varandra (alternativt två liggdelar eller en liggdel och en sittdel).

• Lisenlisen

Vilket år tillverkades den orangea prickiga dynan? Har någon sett den i butik nyligen? Tycker årets är så trista i färgerna...

• Lisenlisen

Är det försent att hoppa på babyjungleaffären???

• Lisenlisen

59 kr kostade tulsas. Har köpt ett sådant idag

• Lisenlisen

Är det någon som vet om det skiljer något mellan USAs UJ dubbel årsmodell 2007 och de nya europeiska 2008? Båda har ju uppvikbart handtag...

• Lisenlisen

Gungade också så, var aldrig problem. Är nog smörjningen bara.

• Lisenlisen

Delad varukorg var det väl fram till 04? Jag hade fickor och vadderade säten på min 06:a...... (syskonvagn och enkelvagn)

• Lisenlisen

Vad har ni för skötväskor till era dubbel UJ? Eller har ni några alls? Varukorgen rymmer ju trots allt en del...

• Lisenlisen

Är det någon skillnad på de nya europeiska duovagnarna jämfört med de amerikanska? Har det helt plötsligt blivit godkänt med höj och sänkbart handtag för duo?

• Lisenlisen

Har precis köpt en ny UJ dubbel från 2007. Tycker förbättringarna mellan modellerna fr 2006 (som jag haft innan) och 2007 är kalas! Men däremot så stör jag mig enormt mycket på suffletten på dubel UJ:n. Så fort minsta vindpust kommer så viker den sig bakåt. Och då blåser det inte ens, bara fläktar. Till och med när man är inomhus i en galleria och det råkar fläkta lite viker den sig. Sååå irriterande. Annars är jag supernöjd! Har någon annan varit med om detta? Vad har ni gjort för att komma till rätta med problemet?

• Lisenlisen

Någon som vet vad ett regnskydd till en dubbel UJ kostar??

• Lisenlisen

Måste bara berömma mountainbuggystrollers (sidan som länkades till ovan). Köpte min UJ duo därifrån, var repig när den kom, tog bilder, fick skicka tillbaka den med FedEx (de stod för frakten) och strax efter fick jag en ny UJ, helt perfekt. Tyvärr hade jag problem med suffletten men fick en ny nästan med vändande post. Såg att det var 08:ans logga på men annars är det ingen skillnad vad jag kan se. Är otroligt nöjd med service och med vagnen (2007:a). Har haft en UJ i Sverige med fast handtag men det rörliga slår det med hästlängder!

Någon som vet var man kan beställa lösa klädslar i USA?

• Lisenlisen

Merze: Håller absolut med! Kan eg inte förstå varför inte de rörliga kommit tidigare till Sverige. De är ju förstärkta på sidorna numera och både Babytravel, Carena m fl dubbelvagnar har ju rörliga handtag... Och nog måste jag säga att det känns som om UJ håller högre klass. Iaf när jag jämfört och provat kompisars vagnar.

• Lisenlisen

Hur får man fast sufletten igen??

• Lisenlisen

Hej proffs, har ni någon uppfattning om vad som är rimligt att betala för en svart UJ dubbel (import med ställbart handtag) och använd nio månader?

*EJ annons*

• Lisenlisen

Någon som vet om innermåtten (sittmåtten) på Swift kommer att vara väsentligt mindre/smalare än UJ singel?

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII