Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
Är det någon som vet vad syskonvagnarna kostar i butik i USA? skall ev åka dit å funderar på att köpa en där, eller måste man köpa på ebay innan?
Är det någon som vet vad syskonvagnarna kostar i butik i USA? skall ev åka dit å funderar på att köpa en där, eller måste man köpa på ebay innan?
Är på G att köpa en UJ dubbel från USA vad ska man tänka på?
är det värt den rätt stora xtrakostnaden för en -09? eller kan jag lika gärna ta en ny -07 som är väldigt mkt billigare?
är det någon som har tips om bra internetsighter med bra priser tar jag gärna tips!
sas
har ju bokat barnbiljett och då får man ju ta vagn, antar att vår vagn vi tar med inte kommer vara i skick att ta med hem*L*
men jag ska kolla! tack för tipset!
Har pratat med Sas och man får ha 2 vux å 1 barn = 5*23kg + 1 barnvagn, har man mer får man betala övervikt, så vi får väl packa en väska mindre eller ngt...
till er som har UJ syskonvagn och travelbag, går det i ngt mer i bagen eller är den full med vagnen i??
tänkte fylla upp den så kan den räknas som ett bagage ;)
en fundering...
ska köpa en ny UJ dubbel i usa i höst, om man köper en helt ny klädsel så borde man väl få det fulla liggläget? eller tänker jag fel?
Alla erfarna..
dottern kommer att vara 27mån när syskon kommer...
ska man ha en UJ syskon eller en PT sport?
är rätt vilsen just nu... å måste bestämma mig senast fre...
någon som har köpt något på www.strollandgo.com ? har beställt en vagn därifrån men får ingen kontakt via mail alls...
har mailat 5 mail tror jag men inte ett enda svar...