Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hoppetossan 79 skrev 2008-07-18 18:33:56 följande:

Åhh din stackare... Man vet ju aldrig säkert om folk  skickar eller bara tar pengarna men samtidigt slarvar ju posten tyvärr bort en del också.
    Jag tror inte posten slarvar bort nåt, jag har fått och skickat kanske 1000 paket senaste året och INGET har försvunnit.

äR det den här annonsen?
    Inlagd 23 junin :
    www.blocket.se/vi/16889871.htm&last=1
  • Kajsan
    Susiepie skrev 2008-07-18 20:44:35 följande:
    Ja jag har ju det :(
    Var det den?
  • Kajsan

Jag ska köpa syskonvagn och hade bestämt mig för fifties,men nu kom jag på hur snygga de LJUSBLÅ är.
    Välj åt mig! Vilka är finast?
    Fifties med kiwi färgad 7am åkpåse eller ljusblå med brun 7am åkpåse?

• Kajsan
    Susiepie skrev 2008-07-18 20:58:50 följande:
    Det finns inget man kan göra va? Man får bara känna sig lurad?
    Jag fattar ingenting.
    Hade hon flera likadana klädslar till salu? För när jag pratade med henne i förrgår hade hon coco klädseln kvar till salu.Och fiftiesen.
    Vi snackade om ett byte
    Jag är en sån där som byter ofta
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-07-19 02:18:32 följande:
    Jag fattar ingenting.Hade hon flera likadana klädslar till salu? För när jag pratade med henne i förrgår hade hon coco klädseln kvar till salu.Och fiftiesen.Vi snackade om ett byte Jag är en sån där som byter ofta
    Eller aha, du hade inte köpt nån klädsel, bara dyna?
    Hoppas på det jag, för hon verkar trevlig, vill ju inte tro illa om nån trevlig FLare ju
  • Kajsan

Till nåt roligare:
    Nån annan som vill bestämma om jag ska ha ljusblå eller fifties duovagn

• Kajsan

Idag säljer jag min Bugaboo bee så jag kan shoppa syskon UJ

• Kajsan
    isako skrev 2008-07-19 13:21:33 följande:
    *puffar*Tjejer måste fråga er, skall ju få en liten groda i oktober och nu slog det mig att jag inte tänkt på hur jag skall göra i vinter... Hur har ni löst det med liggdelen? Har ni haft en åkpåse i, en lite tjockare overall...Hur har ni gjort?Får man ens plats med åkpåse i den "otroligt" rymliga liggdelen
    Jag fick inte plats med bäbisen ens , fast det var i syskonliggdelen, den kanske är mindre än singelliggdelen?
    Därför väntade jag med UJ tills nu när bäbis sitter själv.
    Skulle jag fått plats med bäbis i liggdel hade jag kört på en mysig åkpåse.
  • Kajsan

Men vad 17, jag hittar inte rean på Bontis hemsida, jag är ju säker på att nån hade kopierat därifrån och stoppat in i förra tråden.
    Nån som har den texten?

• Kajsan

Stor fråga; Har 08:a´duosarna också sån svart fotplatta som singlarna?Sån vill jag ha!Nu har jag sålt min bee och kan shoppa UJ!

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII