Inlägg från: titti76 |Visa alla inlägg
  • titti76

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Angående det att hon kanske inte skickat dynan, så har jag råkat ut för samma sak. På något sätt kände jag på mig att killen i fråga hade blåst mig så jag hotade att polisanmäla, vilket jag sedan gjorde. Döm om min förvåning när polisen ringer upp mig för att ta vittnesmål, samt att jag sex månader senare fick tillbaka pengarna. Det handlade bara om 250kr, men internetbedrägerier ligger högt upp på priolistan nu. Testa med att "hota" om en anmälan och se vad som händer. Lycka till!

- nöjd med två? -
  • titti76
    Susiepie skrev 2008-07-18 22:51:13 följande:
    Ja kanske man ska göra... hennes mobilnummerstår ju i annonsen så jag kan ju ge polisen det :) Jobbigt bara att ord mot ord är ju i såna här fall, hon kan ju säga att hon skickat det o posten har haft bort det och eg kan vi ju inte göra nåt åt det!Mailade henen tidigare i dag en sista gång sedan om hon inte svarar så mailar jag igen och säger att jag polisanmäler att dynan inte kommit
    ja gör det, det var ju likadant för mig ord mot ord. Hoppas att det löser sig för dig, man blir så j-vla arg när det händer
    - nöjd med två? -
  • titti76

Måste fråga er experter, vet ni nåt om nya Swift som kommer, det ska tydligen vara en smidigare version av originalet? Vet ni vilken bredd det är på den, är det lufthjul eller foamhjul?

- nöjd med två? -
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII